سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

احداث آب رو جهت تخلیه آبهای سطحی در محورزنجان- بیجار

رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود از اجرای طرح آب رو جهت تخلیه آبهای سطحی در محورزنجان – بیجارخبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛بلال نظری رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود با اعلام این خبرگفت :با توجه به اینکه این محور جدیدا چهارخطه شده وجمع شدن  آبهای سطحی  به هنگام بارش برف وباران  دراین محور موجب لغزندگی و همچنین فرسایش جاده و بروز مشکل برای وسایل نقلیه درحال تردد می شد  ، اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود اقدام به احداث تعدادی آبرو جهت هدایت آبهای سطحی در کیلومتر12 محورزنجان – بیجارکرده است .
وی افزود: همچنین این اداره اقدام به شن ریزی بالغ بر دو کیلومتر راه روستایی قره بلاغ ایجرود  کرده است . این روستا  هنوز راه سازی نشده و تردد اهالی به هنگام برف وباران زمستانی  به سختی صورت می گرفت ، از این رو شن ریزی می تواند کمک شایان توجهی به تردد اهالی  در زمستان از این راه روستایی کند .
نظری ادامه داد : روکش آسفالت در محور اصلی زنجان-بیجار با اعتباری  بالغ بر ۱ میلیاردو پانصد تومان به بهره برداری رسیده است و لکه گیری محورهای روستایی از اول سال تاکنون با توجه به برنامه ریزی های تدوین شده صورت گرفته و براساس اولویت ترافیکی پروژه لکه گیری در شهر زرین آباد و بخش حلب ادامه دارد .
رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان ایجرود با بیان اینکه همکاری مردم در فصل سرما موجب تسریع در عملکرد راهداری و امداد ونجات می شود ،یادآورشد : هم استانی های می توانند در  صورت بروز مشکل در راه های شهرستان ایجرود  با شماره تلفنهای  ۳۶۷۲۳۰۵۹، ۳۶۷۲۲۵۶۷، ۳۳۷۷۲۵۲۷ با این اداره درارتباط باشند.



انتهای پیام/ن
برچسب ها: احداث ، آبهای سطحی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.