شهردار منطقه 3 زنجان با اعلام این خبر گفت: : در سال جاری 9 هزار و 980 هزار تن آسفالت برای روکش آسفالت معابر شهری منطقه 3 زنجان انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری زنجان، مصطفی رضایی با بیان این که  منطقه سوم زنجان  شامل بافت قدیمی و مرکزی شهری زنجان می شود خاطر نشان کرد: ارائه خدمات در بافت قدیمی و تاریخی شهر با ملاحظات اجرایی زیادی همراه است.
وی افزود: انجام روکش آسفالت، احیا و احداث کانال های آب های سطحی، ترمیم و لکه گیری و کاشت فضای سبز، احداث پارک های محلی و پوشش خدماتی از جمله اقدامات صورت گرفته در این منطقه است.
این مقام مسئول با بیان این که بودجه مصوب سال جاری شهرداری منطقه 3 زنجان 36 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد افزود: ازاین میزان 48 درصد جاری و 52 درصد نیز عمرانی بوده است.
رضایی به انجام روکش آسفالت در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری اقدامات عمده ای دراین بخش صورت گرفته است که می توان به حجم عملیات روکش آسفالت در کمربندی شمالی شهر اشاره کرد.
شهردار منطقه 3 زنجان همچنین  اظهار کرد: در مناطقی از شهر که مطابق لایحه بودجه سال جاری نیازمند جدول گذاری بودند اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی افزود: حجم قابل توجهی از بافت فرسوده شهری در این منطقه قرار دارد و شهرداری زنجان مشوق های زیادی را برای نوسازی واحدهای مسکونی اعمال می کند.





انتهای پیام/ ک
برچسب ها: آسفالت ، روکش ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.