سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

هیچ اراده‌ای قادر نیست چراغ دانشگاه را خاموش کند

هیچ اراده ای قادر نیست چراغ دانشگاه را خاموش کند، چراغی که سمت و سوی آن در جهت انسانیت و دفاع از حقیقت، آرمان خواهی و عدالت است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان، استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در مراسم 16 آذر که در دانشگاه آزاد برگزار شد افزود: می توان به یقین گفت که خشکسالی در پیشرفت و علم اندوزی دانشگاه ها محال است زیرا مزرعه فکر انسان است. 

علی اوسط هاشمی تکریم دانش و دانستن را فرصت ارزشمندی عنوان کرد و گفت: امروز روزی با شکوه و زینت بخش به حضور دانشجو و نقش ماندگار آن در تاریخ است .
 
وی افزود: ملت ایران مرعوب قدرت نیست  و خود تولید کننده قدرت هستیم و با این رویکرد مشعل همیشه فروزان حاصل از حرکت استبداد ستیزانه دانشجویان در 16 آذر بر نگاه ها می تابد و مسیر توام با بودن بر موضع انسانیت را روشن می کند. 

وی خاطر نشان کرد: اگر از شهیدان بزرگ نیا، قندچی و شریعتی رضوی سخن به میان می آید حاصل همین خرد ، دانش ،دانستن و شعور است ، شعوری که با به کار گرفتن آن در اوج قدرت می توان تکانه به دولت وارد کرد. 

هاشمی عنوان کرد: بعد از نهضت مشروطه دو جریان دانشجویان در دانشگاه ها و علما و روحانیون فعالیت نمودند و هرگاه این دو جناح وظایف خود را به خوبی ایفاکردند راه را بر سلامت جامعه هموار نمودند . 

استاندار افزود: اگر نظام جمهوری اسلامی ایران را داریم و اگر تمام ساختارهای دولت با رای ملت تصویب میگردد نشان از اراده ملت است و نباید فراموش کنیم که اگر در جایگاهی از دولت قرار گرفتیم خود را جدا از مردم ندانیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم. 

انتهای پیام/گ

برچسب ها: چراغ ، دانشگاه ، خاموش ، نمی شود
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.