کشورهای غربی در پی روبایش هوش و ذکاوت دانشجویان ایرانی هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: دانشجویان با داشتن ارق دینی و علمی در کشور می درخشند که کشور های غربی در پی روبایش این هوش و ذکاوت هستند.

ایت الله عباسعلی سلیمانی در گردهمایی دانشجویان نخبه استان که در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت برگزار شد ،اظهار کرد: داشتن علم را نباید به عنوان منبع ایجاد درآمد دانست بلکه مسئله علم ، رسیدن به قله های برترجهانی است.

وی بیان کرد: خداوند نعمتهای فراوانی به انسان داده است ولی عمر نعمتی است که یکنواخت به همه انسان ها عطا شده است.

آیت الله سلیمانی در ادامه افزود: عمر هر انسانی دارای 3 دوره طفولیت،جوانی و پیری است که می توان گفت باارزش ترین آن جوانی است چرا که هر فرد در این زمان کلیدی ترین دوران زندگی خود را سپری میکند. 

وی ادامه داد: اگر عمر انسان با داشتن ایمان،عمل صالح،تواصع به حق و صبر همراه باشد از تباهی و گناه دور می شود چرا که هر توفیقی در راه داشتن این چهار عنصر برای بشریت میسر خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان به دلیل داشتن استعداد،حوصله و یک چشم انداز زیبا که خداوند به عنوان یک نعمت به آنها داده است فرصت ها را برای تامین هدف خود انباشته کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: بخشی از پیشرفت کشورهای جهان غرب استفاده از هوش و استعداد دانشجویان نخبه ومسلمان می باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار