سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

آموزش‌های اشتغال‌محور رویکرد اصلی جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان

آموزش‌های اشتغال‌محور رویکرد اصلی جهاددانشگاهی سیستان وبلوچستان است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان،معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان گفت: رویکرد معاونت آموزشی جهاددانشگاهی امروز آموزش‌های اشتغال‌محور و کارآفرین است.

نیما مالکی در دیدار با مدیر روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان افزود: با افتخار اعلام می‌کنم که امروز برند جهاد به یک برند آموزشی ناب در اقصی نقاط استان بدل شده است.

وی ادامه داد: آموزش‌های جهاددانشگاهی جای جای این استان پهناور را در نوردیده و امروز در شمال و جنوب و مرکز استان، سیستانی و بلوچ جهاد دانشگاهی را می‌شناسند.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مفتخریم که در شش ماهه گذشته جهاد را نهادی الهام‌بخش و موثر معرفی و با انجام پروژه های معظم و ملی روحیه امید را در بین جوانان استان دمیده‌ایم.

مالکی افزود: رویکرد معاونت آموزشی امروز آموزش‌های اشتغال‌محور و کارآفرین است.
وی با اشاره به انعقاد قرار داد آموزشی با شرکت ملی گاز ایران به ارزشی بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال افزود: بر اساس این قرارداد آموزش‌های اشتغال محور به یک‌هزار جوان بومی استان ارائه می‌شود.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان از انعقاد قرار داد برگزاری دوره های کارآفرینی و پایدارسازی کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی برای بیش از ۲ هزار نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد خبر داد و گفت: آموزش‌های لازم در این زمینه نیز به مددجویان کمیته امداد شهرستان‌های زهدان، زابل، نیمروز، نگور، نیکشهر، قصرقند، ایرانشهر، بمپور و چند شهرستان دیگر ارائه شده و می‌شود.
انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.