سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قزوین؛

تبریک استاندار به مناسبت رو زدانشجو

استاندار قزوین با صدور پیامی فرارسیدن 16 آذر،روز دانشجو را تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛ فریدون همتی دراین پیام آورده است : در تقویم جمهوری اسلامی شانزدهم آذرماه با بزرگ داشت یاد و نام شهیدانی پیوند خورده که برای استقلال، آزادی و استقرار نظام مبتنی براراده و خواست مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی ، جان شیرین خویش را فدا کردند و امروز نیز بزرگداشت شانزده آذر در حقیقت ادای احترام به همه آنانی است که در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال ، آزادی و سربلندی ایران  قدم بر می دارند و مجاهدت می کنند.

وی افزود : امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما  باید  در اندیشه پیمودن راهی باشد که به آینده‌ای روشن منتهی‌شود، آینده‌ای که بدون تردید سرشار از عشق و امید و برپایه خردورزی، آزادی و حفظ کرامت های انسانی و ارزش های والای دینی استوار است .

وی با بیان اینکه امام راحل(ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند ، گفت : همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه  فضای امید ، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در  پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام داشته باشند.

استاندار ضمن گرامیداشت حماسۀ 16 آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو، این روز را به  دانشجویان و اساتید دانشگا ها و مراکز آموزش عالی بویژه دانشجویان پویا ، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر  دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک گفت .

همتی اظهار امیدواری کرد : با احترام به سلایق مختلف سیاسی و ارج نهادن به تضارب آرا و تعاطی افکار و اندیشه ها در محیط های علمی و دانشجویی شاهد همدلی و هم افزایی  روز افزون همه نیروها و ظرفیت های علمی و انسانی در سایه توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)باشیم .

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.