سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

اجرای محدوديت های ترافيکی در جاده های مازندران

محدوديت های ترافيکي در محورهای ارتباطی مازندران از فردا آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ محمدرضا خسرويان سرپرست پليس راه  مازندران ،گفت : به منظور رواني عبور و مرور در روزهای پايانی هفته از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه محدوديت های ترافيکی در محورهای مواصلاتي استان به اجرا در خواهد آمد .

سرپرست پليس راه مازندران افزود : به همين منظور به غير از موتور سيکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموريت های ضروری، تردد موتورسيکلت ها  از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 17 آذر ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 آذر ماه از محورهای کرج -چالوس ، فيروزکوه و هراز ممنوع می باشد .

سرهنگ خسرويان با بیان اینکه در محور چالوس تردد انواع تريلر و کاميونت از  ممنوع است، افزود: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23روزجمعه ازکرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از 15كيلومتری جنوب مرزن آباد به سمت كرج به صورت يك طرفه خواهد بود.

خسرويان گفت: در محور هراز نيز تردد کليه تريلر ها ممنوع است و تردد کاميونها وکاميونت ها به استثنای تريلي های حامل مواد سوختی و فاسد شدني ازساعت 8صبح تا24 روزهای چهارشنبه،پنج شنبه و جمعه مورخه هاي 19،18 و 19 آذر ماه از اين محور ممنوع مي باشد .

وي از اعمل محدوديتهاي ترافيکي در محور فيروزکوه نيز خبر داد و گفت : تردد کليه تريلر ها به استثنای تريلي های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت 8صبح تا 23 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

خسرويان ، همچنين با اشاره به وضعيت جوي استان در روزهاي پاياني اين هفته و الزامي بودن همراه داشتن زنجير چرخ برای خودروهای حمل ونقل عمومی، گفت : بارش ها در ارتفاعات با بارش برف همراه است .

وي از رانندگان خواست ضمن رعايت کامل مقررات راهنمايی ورانندگی خودروهاي خود را به زنجير چرخ و ساير تجهيزات زمستانی مجهز کنند 

سرپرست پليس راه مازندران گفت : مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با شماره تلفن 2182934 با پيش شماره 011 بطور شبانه روز پاسخگوي وضعيت راههاي استان مي باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
مهدی عابدیان زیدی
۲۲:۵۴ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
چون جاده های مازندران جز گردشگری است ،دولت چندین جاده از شرق وغرب جنوب شمال ایجاد می کوند تا ماشین آلات به راحتی رد شوند