سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار باشگاه استقلال

استقلالی ها پیگیر محرومیت خرمگاه/ دلیل غیبت های مربی استقلال مشخص شد

مسئولان باشگاه استقلال با ارسال نامه به کمیته انضباطی پیگیر وضعیت محرومیت مربی تیم خواهند بود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به آسیب دیدگی فرشید اسماعیلی بازیکن تیم فوتبال استقلال در نهایت این بازیکن صبح امروز در کلینیک نوروزی معاون پزشکی ورزشی باشگاه استقلال حضور یافت و با انجام تست پزشکی و قبولی در آن در تمرین نوبت صبح آبی ها شرکت کرد .

اسماعیلی در تمرین امروز به صورت اختصاصی به دویدن پرداخت و بدین ترتیب مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار مقابل تراکتورسازی ندارد و این خبر خوبی می تواند برای منصوریان باشد.

استقلالی ها پیگیر محرومیت خرمگاه

با توجه به رای اعلام شده از سوی کمیته انضباطی ،محمد خرمگاه مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل درگیری در بازی صبا تا اطلاع ثانوی از همراهی تیم خود بازمانده است

بدین ترتیب مسئولان باشگاه استقلال قصد دارد با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی نسبت به این موضوع اعتراض کند تا به نوعی از مربی تیم دفاع کرده باشند.

البته این طور که شواهد نشان می دهد اعتراض استقلالی ها برای بازی روز جمعه مقابل تراکتورسازی قابل جواب دهی نخواهد بود و این مربی در بازی مقابل تراکتورسازی محروم خواهد بود .

مگر اینکه مسئولان استقلال پس از دیدار با تراکتورسازی برای کاهش محرومیت مربی تیم دست به کار شوند و اعتراض خود را در خصوص تعداد جلساتی که هنوز مشخص نیست ارائه کنند تا به این ترتیب از محرومیت های بعدی مربی تیم جلوگیری کنند .

استقلال روز جمعه از هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت 16:20 در ورزشگاه آزادی به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

استقلالی ها مخفی می شوند

 با توجه به نظر منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال تمرینات آبی پوشان تا دیدار مقابل تیم تراکتورسازی پشت درهای بسته برگزار می شود .
 
به این ترتیب شاگردان منصوریان از فردا در پشت درب های بسته تمرینات خود را دنبال خواهند کرد .
 
دلیل غیبت های مربی استقلال مشخص شد
 
طبق اعلام مسئولان استقلال استیو جونز مربی بدنساز تیم به دلیل مرخصی و سفر به انگلستان در تمرینات تیمی غایب است و وی قرار است در بازی مقابل تراکتورسازی به ایران بازگردد .
 
البته این غیبت ها جای سوال دارد چرا که تیم استقلال روز جمعه بازی حساسی را مقابل تراکتورسازی خواهد داشت و بهتر بود مربی استقلال هفته های دیگری را برای رفتن به سفر شخصی انتخاب می کرد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.