سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

بازگشایی اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک در مشهد

اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک، گواهی شده و گیاهان دارویی امروز در ضلع غربی بوستان ملت افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری مشهد گفت: اولین نمایشگاه عرضه محصولات ارگانیک با همکاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از امروز تا ۲۰ آذر ماه برگزار می‌شود.

احمد محبی هدف از این نمایشگاه را اصلاح الگوی خرید، عرضه مستقیم محصولات ارگانیک و جایگزینی این محصولات در سبد کالای خرید خانوار ایرانی ابراز کرد و افزود: این نمایشگاه با حضور۳۲ تولیدکننده از شهرستان‌های خراسان رضوی، در هفته جاری شروع به فعالیت می‌کند.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تربار شهرداری مشهد در رابطه با محصولات عرضه شده در این نمایشگاه، گفت: انواع روغن‌های گیاهی از جمله روغن کنجد، پسته، چای، زعفران، خرما، سیب‌زمینی، انار، پیاز، گردو، بادام و زیتون از جمله ۵۰محصولی هستند که در این نمایشگاه عرضه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ساعت شروع به فعالیت این نمایشگاه از ۹ صبح تا ۹ شب است، تصریح کرد: در این راستا همچنین در نظر داریم در ۲۷ فروشگاه شهرداری در سطح شهر، یک غرفه را به ارائه محصولات ارگانیک و گواهی شده اختصاص دهیم، که هدف از این کار تسهیل دسترسی شهروندان به این محصولات و ایجاد فرهنگ سازی در بین شهروندان است.

انتهای پیام//ف.ج


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.