سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کشف 600 ميليون ريال البسه قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 600 ميليون ريال البسه قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از کشف 600 ميليون ريال البسه قاچاق در اين شهرستان خبر داد و گفت: راننده خودرو از طريق بارنامه جعلی قصد فريب ماموران را داشت، اما موفق نشد.

سرهنگ حسين براری گفت: ماموران ايست و بازرسی شهيد زنگنه حين کنترل خودروهای عبوری موفق به توقيف يک دستگاه خودرو وانت پيکان حامل البسه قاچاق شدند.

وی افزود: راننده این خودروی با بارنامه جعلی قصد فريب مامورن را داشت که با تيزبينی و درايت پليس در چنگال قانون گرفتار و در بازرسی از اين خودرو 972 ثوب انواع پوشاک زنانه و مردانه قاچاق به ارزش ريالی 600 ميليون ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور با اشاره به توقيف اين خودرو، خاطرنشان کرد: در اين راستا يک نفر دستگير، يک دستگاه خودرو توقيف و ‌البسه فاقد مجوز پس از صورتجلسه تحويل مراجع ذیصلاح شد.

براری هدف از اقدامات انتظامی در حوزه کالای قاچاق را افزايش کسب و کار و رونق توليد داخلی و احساس آسايش و امنيت شغلی شهروندان ايرانی و همچنين رضايتمندی مسئولان شهرستان از پليس عنوان کرد.

وی از شهروندان خواست کماکان به همراهی و همکاری با پليس ادامه دهند و در صورت مشاهده هرگونه فعاليت خلاف قانون با تلفن 110 تماس بگیرند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، کشف ، میلیون ، البسه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.