سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

تلاش برای وصول سریع اعتبارات

استاندارکرمانشاه گفت:دستگاه ها برای وصول اعتبارات باید تلاش کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اسداله رازانی گفت: با توجه به تقدیم لایحه بودجه سال 96 به مجلس شورای اسلامی ضرورت دارد که دستگاه ها و مدیران اجرایی با مجمع نمایندگان استان تعامل بیشتری در زمینه ارائه پیشنهادات برای جذب و وصول سریعتر اعتبارات داشته باشند.

وی تصریح کرد: از مدیران استان می خواهیم که تحرک و تلاش بیشتری برای وصول سریعتر اعتبارات داشته باشند و در این زمینه با وزارتخانه ها و مراکز خود تعامل و رایزنی داشته باشند و از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نباشند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: هر کدام از دستگاه های اجرایی استان باید نقش خود را در وصول اعتبارات بکار گیرند و تحرک خاصی به تسریع در اجرای پروژه ها ببخشند.

رازانی با اشاره به دو مصوبه چند روز گذشته از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و دولت برای استان گفت: چند روز گذشته دو مصوبه یکی مربوط به سفر مقام معظم رهبری با اعتبار 130 میلیارد تومان جهت اجرای پروژه های سفر و یکی دیگر هم در قالب کمک به حوادث ناشی از سیل و حوادث غیر مترقبه و همچنین مربط به سرمازدگی در شهرستان سنقر و کلیایی با اعتبار 90 میلیارد تومان به استان ابلاغ شد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.