سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل دومین جلسه انجمن بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری آذربایجان غربی

دومین جلسه انجمن بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری استان با حضور فعالان بخش صنایع دستی و گردشگری تشکیل شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛با حضور مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی  ، جلیل رستم پور سرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی استان ، افسانه رنجبر معاون صنایع دستی استان و جمعی از فعالان صنایع دستی و گردشگری ؛ دومین جلسه راه اندازی انجمن بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری تشکیل شد.
براساس این گزارش در این نشست ، مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی ضمن تقدير از حضور مهمانان ، اهداف و تاثيرات فعاليت اين انجمن با اشاره به ظرفیت های بخش صنایع دستی اظهار داشت : صنایع دستی یکی از صنایع با ارزش، درآمدزا و ظریف است که در حال حاضر تعداد زیادی از بانوان استان در این عرصه فعالیت می کنند.
جلیل جباری تصریح کرد  : سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری از سازمان های مردم نهاد در حوزه های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حمایت می کند و می کوشیم بانوان را به سمت سرمایه گذاری در بخش صنایع دستی هدایت کنیم تا شاهد رونق و احیای بیش از پیش این بخش نیز باشیم .
وی شكل گيري اين انجمن را يكي از اتفاقات مثبت در حوزه سرمايه گذاري دانست و گفت: با توجه به اينكه فعاليت انجمن داراي وجاهت قانوني و تحت مقررات اتاق بازرگاني است، مطمئناً در رونق همه جانبه صنعت توريسم تاثيرگذار خواهد بود.
جلیل رستم پورسرپرست معاونت سرمایه گذاری و برنامه ریزی اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان غربی نیز در خصوص راه اندازی این انجمن گفت : راه اندازی این انجمن بستري مناسب براي بهره گيري از توانمنديها و سرمايه فكري و انساني بانوان در حوزه گردشگري و مشاغل مرتبط با آن است.
فهیمه حیدری نماینده منتخب بانوان سرمایه گذار در حوزه گردشگری استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به نقش مهم بانوان گفت : وجود انجمن بانوان حامی توسعه گردشگری نیز حرکتی مناسب در حوزه گردشگری است زیرا بانوان نقش مهم و تاثیرگذاری در فرهنگ سازی جامعه دارند و می کوشیم با هدف ارتقای سطح کیفی، شمار فعالان در این انجمن را افزایش دهیم .
اين جلسه، با ارائه گزارش فهیمه حیدری در خصوص جلسات انجمن بانوان حامی در حوزه سرمايه گذاري گردشگري ادامه پيدا كرد.
در انتها مقرر شد تا چارچوب اساسنامه انجمن و سازوكار عضو گيري در آن، براي تشكلها و كانونهاي بانوان فعال در شهرستانهاي استان ارسال شود مصوب شد اعضاء با ارائه نظرات و پیشنهادات خود طی نامه کتبی به اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان تحویل نمایند .

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.