سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلیس فتا؛

ناكامی عامل اخاذی تلگرامی 100 میلیونی

پلیس فتا گیلان عامل درخواست 100 میلیونی اخاذی برای عدم انتشار فیلم خصوصی خانم 32 ساله گیلانی در تلگرام را شناسایی و دستگیر کرد .

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس فتا، سرهنگ "محمدخانی" رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر، اظهار داشت : در پی ارجاع یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم  32  ساله  گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی علیه وی در تلگرام و درخواست 100 میلیون ریالی برای عدم انتشار ویدئو های شخصی ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: با پی جویی های فنی و پلیسی ، عامل تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی در تلگرام به قصد اخاذی 100میلیون ریالی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شد  .

سرهنگ محمدخانی اظهار داشت : با توجه به ادله دیجیتال كشف شده، متهم 24 ساله اهل خرمشهر ساکن تهران ، به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار فیلم خصوصی و مطالب خلاف عفت عمومی علیه شاکیه در تلگرام قصد اخاذی از وی را داشت اعتراف که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شد .

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.