سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

بازرسی از واحدهای صنفی و صنعتی شهرستان اشنویه

از 492 واحد صنفی و صنعتی شهرستان اشنویه بازرسی صورت گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ؛ رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اشنویه گفت : با هدف رصد و پایش مستمر وضعیت قیمت بازار ، انواع کالاها و خدمات ، تغییرات قیمت 47 قلم کالای خوراکی شامل اقلام پروتینی ، میوه و مرکبات ، حبوبات ، کالاهای‌اساسی ، لبنیات ، روغن‌های خوراکی ، نهاده‌های دامی ، صیفی‌جات و حیوانات زنده ، بررسی شد.

ابوبکر یوسفی افزود : علاوه بر آن‌تغییرات قیمت 46 قلم کالای غیر خوراکی شامل لاستیک ، آهن آلات ، مصالح ساختمانی ، روغن موتور ، لوازم خانگی ، کود و سم و لوازم التحریر انجام و درصد کاهش و افزایش قیمت‌ها به سازمان اعلام شد.

به گفته یوسفی ، برگزاری جلسه کمیسیون نظارت ، بررسی و پلمپ واحدهای بدون پروانه کسب با همکاری اتاق اصناف و اماکن عمومی و انتظامی و صدور 10 فقره پروانه کسب صنفی از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اشنویه گفت : در این خصوص 155 مورد از واحدهای نانوایی بازرسی شده که از این تعداد 9 مورد متخلف شناخته شد و برای آنها پرونده تخلفاتی به ارزش یک میلیون و 780 هزار و550 ریال صادر شد.

یوسفی تصریح کرد : بازدید از طرح های نیمه تمام متقاضی تمدید جواز تاسیس و تکمیل فرم های پیشرفت فیزیکی ، تکمیل جداول مربوط به بروزرسانی اطلاعات واحدهای تولیدی شهرستان و واحدهای تولیدی راکد و نیز طرح های بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر اقدامات مهرماه بوده است

بگفته رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت اشنویه ، 492 مورد از واحدهای صنفی و صنعتی بازرسی شده که از این تعداد 15 واحد متخلف شناخته و با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش 11 میلیون و 881 هزار و 500 ریال ، به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور رأی نهایی ارسال شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.