سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایندیپندنت: پشتیبانی پیام‌رسان واتس‌اپ از تلفن‌های همراه قدیمی لغو خواهد شد

شرکت واتس‌اپ اعلام کرده است به زودی تلفن‌های همراه قدیمی قادر به دریافت پیام‌ از این نرم‌افزار پیام‌رسان نخواهند بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب‌سایت ایندیپندنت، پیام‌رسان واتس‌اپ قرار است پشتیبانی از میلیون‌ها تلفن‌همراه هوشمند را لغو کند. به این ترتیب، دستگاه‌های قدیمی‌تر نمی‌توانند از این پیام‌رسان رایگان استفاده کنند.

شرکت واتس‌اپ اعلام کرد به زودی پشتبانی واتس‌اپ از تلفن‌های اندرویدی قدیمی و آیفون‌های مدل 3جی‌اس، لغو خواهد شد. پس از آن، کاربران این تلفن‌های همراه قادر به دریافت پیام‌ها نخواهند بود.

واتس‌اپ نخستین بار در اوایل سال جاری میلادی درباره این تغییر خبر داده بود. پس از آن، اعلام شد این برنامه در اواخر سال جاری میلادی به اجرا خواهد رسید. به این ترتیب، فرصت زیادی برای کاربران این گوشی‌های قدیمی باقی نمانده است.

این شرکت پیشنهاد کرده است کاربرانی که تلفن‌های همراه قدیمی دارند، بهتر است پیش از آغاز سال 2017، نسبت به خرید تلفن‌همراه جدیدتر اقدام کنند.

همچنین، گزارش‌ها نشان می‌دهد پشتیبانی پیام‌رسان واتس‌اپ از تلفن‌های همراه شرکت "بلک‌بری" تا ماه ژوئن سال 2017 (30 روز منتهی به 9 تیر 1396) تمدید خواهد شد.

با این‌حال، پشتیبانی از تلفن‌های آیفون 3جی‌اس و قدیمی‌تر، تلفن‌ها با سیستم‌عامل ویندوز فون 7 و اندروید 2.1 و 2.2 در روزهای آتی متوقف خواهد شد.

این شرکت دلیل این اقدام را حصول اطمینان از امنیت دستگاه‌ها و توانایی تلفن‌های همراه از اجرای قابلیت‌های جدید این پیام‌رسان اعلام کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.