سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یک نماینده دموکرات: در مراسم تحلیف ترامپ شرکت نمی کنم

لوئیس گوتیرز اعلام کرد به جای حضور در مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا، در تظاهرات علیه وی شرکت می کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبسایت نشریه هیل، "لوئیس گوتیرز"، نماینده حوزه انتخابیه چهارم ایلی نوی از حزب دموکرات روز گذشته (جمعه) در مصاحبه با شبکه "سی ان ان" اعلام کرد در مراسم تحلیف رئیس جمهور آمریکا شرکت نمی کند.

وی در این خصوص گفت: من در 2 مراسم تحلیف کلینتون حضور داشتم. در 2 مراسم تحلیف بوش و همینطور باراک اوباما هم حضور داشتم؛ اما در مراسم تحلیف امسال شرکت نخواهم کرد. من نمی توانم به این مراسم تحلیف بروم؛ زیرا دونالد ترامپ با وجود اینکه گفته است قصد دارد همه ما را با هم متحد کند، همچنان به گسترش نفرت، تبعیض و تعصب ادامه می دهد.

این نماینده دموکرات در ادامه افزود: همسرم مرا متقاعد کرده است که به جای حضور در مراسم تحلیف، برای اعلام همبستگی با کسانی که رئیس جمهور منتخب را یک تهدید می دانند، تظاهرات برگزار کنیم.

مراسم تحلیف روزی است که در آن رئیس جمهور آمریکا و معاونش سوگند یاد می کنند و وارد کاخ سفید می شوند. این مراسم هر 4 سال یکبار اتفاق می افتد و دو ماه و نیم پس از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور برگزار می شود.

در جریان رقابتهای انتخاباتی، دونالد ترامپ توانست "هیلاری کلینتون"، نامزد حزب دموکرات را شکست دهد و به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا به کاخ سفید راه یابد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.