سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بدعهدی آمریکا در برجام به اوج رسید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکید بر لزوم برخورد جدی با بدقولی امریکا تصریح کرد: بدعهدی آمریکایی ها در مساله برجام به اوج خود رسیده است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام گفت: راه مقابله با بد عهدی و تحریم های امریکا پاسخ های کوبنده و محکم است که باید دست اندرکاران به خصوص مجلس شورای اسلامی با این گستاخی ها پاسخ قاطعانه دهند.

وی افزود: تلخ ترین مساله در برجام این است که ما به همه تعهدات خود کاملا عمل کردیم و در مقابل مشاهده می کنیم برجام نه تنها هیچ دستاوردی برای کشور نداشته بلکه برای طرف های مقابل پیروزی هایی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با تاکیدبر لزوم برخورد بدون مسامحه با بدعهدی امریکا تاکید کرد: عقب نشینی در مقابل این بد عهدی ها موجب گستاخی بیشتر طرف های مقابل می شود.

حجت الاسلام لطفی در بخش دیگر از سخنان خود به مساله فیش های نجومی اشاره کرد و با تاکید بر لزوم برخورد جدی تر با متخلفان گفت: هنوز اقدامی جدی برای برخورد با غارتگران بیت المال انجام نگرفته است.

وی اضافه کرد: سخنگوی دستگاه قضایی نیز اعلام کرد که تاکنون هیچ گونه لیستی در این خصوص ارائه نشده و این خود سوال برانگیز است چرا که این مساله در شان نظام ما نیست.

امام جمعه ایلام با اشاره به فاصله تحقق مهار گرانی و تورم با تحلیل های ارائه شده افزود: در اقتصاد کشور دچار یک چالش جدی هستیم و به محض اینکه کوچکترین مشکلی پیش اید قیمت دلار افزایش پیدا می کند.

وی در ادامه سخنان خود به سالروز شهادت شهید مدرس در 10 آذر ماه اشاره کرد و گفت: شهید مدرس یکی از شخصیت های بسیار بزرگ نهظت اسلامی ملت ایران است، اگر مجلس در تاریخ ایران به عنوان یک مجلس معروف در اذعان شناخته شده است مدیون این شهید گرانقدر بوده که فریادهای عدالت خواهی را در دوران استبداد در ایران اسلامی طنین انداز کرد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام همچنین نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را نماد عزت و اقتدار ملت در دنیا دانست و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان این نیرو فرمودند؛ نیروی دریایی باید در تراز ملت ایران باشد.
 









 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.