رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام از وقوع تصادف رانندگی میان سه دستگاه خودرو در جاده ارتباطی ایلام - حمیل خبر داد و گفت: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سرهنگ محسن ناصری اعلام کرد: این تصادف شامگاه پنجشنبه  و در این مسیر ارتباطی بعد از تونل نام تنگ روی داد و چهار نفر از سرنشینان این خودروها مصدوم شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان ایلام جهت مداوا منتقل شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه کامیون که از مسیر ایلام به سمت حمیل در حرکت بود بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، انحراف به چپ و تخطی از سرعت مجاز با 2 دستگاه خودرو پژو و پراید که در سمت مخالف در حرکت بودند برخورد کرد و خسارتی به این خودروها زد.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام یادآور شد: بدلیل لغزندگی جاده ها و وجود مه غلیظ در مناطق کوهستانی از رانندگان درخواست داریم قوانین رانندگی را رعایت کرده و از سرعت و سبقت غیر مجاز بخاطر حفظ جان خود و دیگر سرنشینان اجتناب کنند.

سرهنگ ناصری تاکید کرد: بارش باران در روز جاری باعث لغزندگی سطح جاده ها شد که امیدواریم رانندگان با رعایت مقررات و پرهیز از عجله و شتاب به پلیس کمک کنند.

شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد.

 









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.