سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست لیگ فوتبال بانوان:کمیته انضباطی درباره اتفاقات سیرجان تصمیم می گیرد

سرپرست لیگ فوتبال بانوان سازمان لیگ برتر گفت:حراست ورزشگاه سیرجان قول داده تا 48 ساعت آینده فیلم بازی را به تیم همیاری تحویل دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران :  گلاره ناظمی سرپرست لیگ فوتبال بانوان در پاسخ به حواشی ایجاد شده در بازی امروز همیاری آذربایجان و شهرداری سیرجان اظهار داشت: در جریان برگزاری مسابقات این مسئله که شب قبل از بازی طی جلسه ای چیزی تصویب شود وجود ندارد.
 
وی در خصوص خارج شدن دوربین فیلمبرداری تیم همیاری آذربایجان غربی از ورزشگاه تصریح کرد: فیلمبرداری تنها مسئله ای است که حراست باشگاه میزبان در مورد آن تصمیم می گیرد.این موضوع فقط مختص به این بازی نیست ، در همه بازی ها این حراست استان و باشگاه است که در خصوص فیلمبرداری تیم مهمان تصمیم می گیرد تا ابتدا حراست فیلم را بررسی کند اگر مشکلی از نظر پوششی وجود نداشته باشد آنرا در اختیار تیم مقابل قرار دهد.

ناظمی در ادامه عنوان کرد: من با سرمربی تیم فوتبال بانوان همیاری صحبت کردم و گفتم که فیلم تا 48 ساعت دیگر در اختیار آنها قرار می گیرد. زیرا حراست سیرجان با من تماس گرفت و تعهد داد که پس از بررسی فیلم برای ما ارسال می شود.

وی در خصوص صحبت های انجام شده بین نماینده سازمان لیگ و مربی تیم همیاری تصریح کرد: لحن صحبت با بنده و نماینده فدراسیون درست نبود اما با وی برخورد شخصی نخواهد شد و کمیته انضباطی در این خصوص تصمیم می گیرد.

سرپرست لیگ فوتبال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: کاش بجای ایجاد حاشیه های بی مورد همه با هم تعامل کنیم تا لیگ بانوان پیشرفت کند و به سمت حرفه ای تر شدن گام برداریم.


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.