تیم های فوتبال بانوان کره شمالی و فرانسه با شکست تیم های آمریکا و ژاپن به فینال جام جهانی فوتبال بانوان زیر20 سال راه یافتند.

کره شمالی و فرانسه فینالیست شدند / آمریکا و ژاپن برای سومی می جنگندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :در رقابت های جام جهانی فوتبال بانوان زیر 20 سال که در شهر پورت موسبی پاپوا گینه نو در حال برگزاری است در پایان 4 تیم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را به دست آوردند .

در این بین تیم آمریکا با نتیجه 2 بر 1 مکزیک نماینده آمریکای لاتین را پشت سر گذاشت تا حریف تیم فوتبال بانوان کره شمالی شود که با نتیجه 3 بر 2 از سد اسپانیا عبور کرده است.

از سوی دیگر تیم پرقدرت  آلمان نیز با یک گل مغلوب فرانسه شد تا این تیم برای حضور در فینال برابر ژاپنی صف آرایی کند که با  نتیجه 3 بر1 برزیل را مغلوب کرده بود.
 
در نهایت تیم های فوتبال بانوان آمریکا با کره شمالی  و فرانسه با ژاپن در مرحله نیمه نهایی به مصاف هم رفتند که نتایج ذیل حاصل شد :

فرانسه 2 – ژاپن1 

کره شمالی 2 – آمریکا 1 

طبق برنامه اعلام شده از سوی فیفا تیم های فرانسه و کره شمالی در فینال رقابت های جام جهانی بانوان زیر 20سال شنبه 13 آذر ماه از ساعت 22 به وقت کشورمان به مصاف هم می روند.
 
 دیدار رده بندی این رقابت ها نیز از ساعت 18:30 به وقت ایران بین تیم های  ژاپن و آمریکا برگزار می شود . 


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار