سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

قم میزبان رقابت های کشوری ووشو

دبیر هیئت ووشو استان از میزبانی قم در رقابت های کشوری ووشو خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛رشیدی، دبیر هیئت ووشو استان گفت:در سال 95 هیئت ووشو قم یکی از بهترین سال‌های خود را سپری کرده است چراکه میزبانی‌ها بزرگ را توانسته‌ایم برگزار کنیم.

رشیدی افزود: از ابتدای سال 95 تابه‌حال میزبانی‌های تیم ملی ووشو و انتخابی‌های تیم ملی در رده‌های سنی مختلف را داشته‌ایم و اکنون افتخاری بزرگ‌تر نصیب استان قم شده است.

وی ادامه داد: در هفته‌ی دوم دی‌ماه رقابت‌های قهرمان قهرمانان ووشو کشور یا همان کمربند طلایی به میزبانی استان قم برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت ووشو استان قم خاطرنشان کرد: این پیکارها در رده‌ی سنی نوجوانان بوده و به نفر اول دو میلیون تومان، نفر دوم یک‌میلیون تومان و نفر سوم پانصد هزار تومان جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به میزبانی‌های اخیر که داشته‌ایم و موفق شدیم سربلند از این میزبانی‌ها خارج شویم که به همین جهت تابه‌حال 30 استان اعلام آمادگی جهت حضور در این دوره از رقابت‌های را نموده‌اند.

رشیدی بیان کرد: پیکارهای قهرمانی کشور در خانه ووشو برگزار خواهد و از تمام هم استانی‌ها عزیز دعوت می‌کنم تا در ورزشگاه حضور یابندتا یک مبارزه سراسر شور و هیجان را تماشا کنند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: قم ، میزبان ، ووشو ، رقابت کشوری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.