سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

روند صعودی اجرای پروژه های محله محور شهر اصفهان

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پروژه های محله محور با روند صعودی و سرعت خوبی در تمام 200 محله شهر اصفهان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ایرج مظفر با بیان این مطلب اظهارکرد: پیاده رو سازی‌ها و مناسب سازي ها، ساخت مراكز فرهنگي و ورزشي و احداث فضاي سبز از فعالیت‌های شهرداری در محلات اصفهان است.
وی افزود: احداث سالن ورزشي سرپوشيده در محله ناصر خسرو در منطقه 12، مجموعه ورزشي شفق و تكميل مجموعه ورزشي دستگرد در منطقه 13، احداث مجموعه ورزشي شهداي پزوه و  احداث خيابان حاشيه كانال گورت در منطقه 15 از جمله اقدامات شهرداری در مناطق 15گانه است.
معاون عمران شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: ساماندهي خيابان شهرك ولي عصر، احداث مجموعه پارك و سالن مطالعه و زمين ورزشي گلستان، اجراي آسفالت خيابان گلستان و ساماندهي خيابان مادي ايمان در منطقه 7 از دیگر پروژه هاي مناطق 15 گانه است.
مظفر با بیان اینکه اقدامات محله محور با روند صعودی و سرعت خوبی در تمام 200 محله شهر اصفهان در حال انجام است، اضافه کرد: آسفالت معابر در مناطق مختلف شهر اصفهان نیز به صورت ویژه دنبال می شود.
وی اظهارکرد: در حال حاضر پیاده رو سازی، اصلاح معابر، مناسب سازی خیابان های اصلی و فرعی با کمترین هزینه و بیشترین کیفیت در حال انجام است.
وی به ساماندهی انهار و مادی های شهر اصفهان اشاره کرد و گفت: ساماندهی انهار نیز از دیگر پروژه‌‌های شهرداری در محلات است که در حال حاضر به جرات می‌توان گفت ساماندهی انهار در 90 درصد از محلات شهر اصفهان انجام شده است.
مظفر با بیان اینکه تفکیک اصولی ساختمان‌ها در محلات حاشیه‌ای شهر اصفهان ضروری است، گفت: اکنون در شهرداری اصفهان از کمترین فضای موجود نیز برای ارائه خدمات به شهروندان به ویژه در توسعه فضای سبز استفاده کرده‌ایم.



انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.