سرگرد ناصري، از شناسايي و دستگيري دو توزيع کننده مواد مخدر در خيابان سنايي خبر داد و گفت:" اين متهمان پس از دستگيري به جرم خود اعتراف و راهي دادسر شدند.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران  سرگرد احمد ناصري، رييس کلانتري 105 سنايي، ، ضمن اشاره به اجراي طرح محله محور در خصوص پاکسازي مناطق آلوده و جرم خيز از لوث فروشندگان و توزيع کنندگان مواد مخدر، از دستگيري دو توزيع کننده موادمخدر خبر داد.
 
اين مقام انتظامي در تشريح خبر فوق گفت:" با شکايت دبيران شوراياري و شهروندان ساکن محدوده سنايي و کريمخان در خصوص فعاليت دو توزيع کننده مواد مخدر در اين محدوده، اقدامات ماموران اين کلانتري آغاز و با اجراي طرح امنيت محله محور و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر موفق شدند اين متهمان را شناسايي و دستگير کنند.
 
سرگرد ناصري ادامه داد:" در همين راستا تيم گشت انتظامي کلانتري در خيابان "سنايي"، اقدام به شناسايي و پرس جو در خصوص اقدامات اين متهمان کرده و در بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که اين افراد در منزلشان اقدام به توزيع مواد مخدر مي کنند.
 
وي افزود:" با توجه به اين موضوع مراتب به مرجع قضايي ارجاع و مجوز ورود به منزل و دستگيري متهمان در دستور کار ماموران قرار گرفت که بلافاصله ماموران بامداد امروز اين افراد را بازداشت و منزل آنها را مورد بازرسي قرار دادند که طي آن مقاديري مواد مخدر بسته بندي شده از جمله حشيش و ترياک کشف و ضبط شد.
 
کلانتر 105 سنايي، اضافه کرد:" متهمان که "مهدي" و "بهرام" نام داشتند به کلانتري منتقل شدند و در اعترافات خود نزد ماموران به توزيع "حشيش" و "ترياك" اعتراف کردند که پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسرا معرفي شدند. /ل

برچسب ها: بازداشت ، توزیع ، مواد ، مخدر ، سنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار