سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

ثبت‌نام آزمون دکتری از هفته آینده آغاز می شود

ثبت‌نام برای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال 96 از روز سه‌شنبه 16 آذرماه جاری آغاز می شود و تا روز دوشنبه 22 این ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور اظهار داشت: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی (PH.D) نیمه متمرکز سال 96 از روز سه‌شنبه 16 آذرماه جاری از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور آغاز و تا روز دوشنبه 22  آذرماه جاری ادامه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: کلیه متقاضیان ضرورت دارد در مدت درنظر گرفته‌شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام به سایت این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در آزمون فوق اقدام کنند.

توکلی همچنین بیان داشت: اطلاعیه تکمیلی سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص ثبت‌نام برای آزمون دکتری نیمه متمرکز 96 روز یکشنبه 14 آذر سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور افزود: بر اساس برنامه زمانی اعلام‌شده این آزمون روز جمعه 6 اسفندماه جاری در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/گ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.