سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج؛

تخصیص تسهیلات 10میلیارد ریالی برای گلخانه داران استان

رئیس جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحدهای گلخانه ای استان تسهیلات 10 میلیارد ریالی دریافت میکنند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ جعفر گوهرگانی با اشاره به برگزاری نشست‌های ستاد اقتصاد مقاومتی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر یک از دستگاه‌ها تعهداتی در این زمینه دارند که جهاد کشاورزی نیز به دنبال اجرایی و عملیاتی کردن تعهدات خود در راستای اقتصاد مقاومتی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بر اساس تصمیم صندوق توسعه ملی اولویت پرداخت و تخصیص‌ها به استان در زمینه تولیدات گلخانه‌ای است، افزود: در همین زمینه 65 میلیارد تومان تسهیلات برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

وی گفت: بر اساس معیارها و شاخصه‌هایی از جمله سطح زیر کشت، نوع محصولات و همچنین تأسیسات به کار رفته در گلخانه‌ها تسهیلات از 500 میلیون تومان تا بیش از یک میلیارد تومان به گلخانه‌داران پرداخت می‌شود.

گوهرگانی ادامه داد:جهاد کشاورزی برای رونق تولید و اشتغال‌زایی با گلخانه‌داران استان در هر زمینه ای آماده کمک و همکاری است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: بر این اساس برنامه‌ریزی مدونی برای اجرایی کردن تعهدات خود داریم که یکی از آن‌ها در زمینه کشت‌های گلخانه‌ای و دیگری پرورش ماهی است.

وی با بیان اینکه کشت‌های گلخانه‌ای کمک بزرگی به تولید و اشتغال در استان می‌کنند ادامه داد: انواع محصولات مختلف در گلخانه‌ها به عمل می‌آید که برای رونق اقتصادی استان بسیار مفید و ارزنده است.

گوهرگانی گفت: یکی از محصولاتی که  می‌تواند بازار فروش خوبی در داخل و خارج از کشور داشته باشد تولید گل شاخه بریده در واحدهای گلخانه‌ای استان است که در حال حاضر رونق بسیار خوبی دارد.

وی افزود: در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی همه مشکلات و معضلات را به صورت شفاف اعلام می‌کنیم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را که فرموده مقام معظم رهبری است در عمل اجرایی کنیم.

گوهرگانی با بیان اینکه کشاورزی محور اصلی توسعه اقتصادی و رونق تولید در استان کهگیلویه و بویراحمد است، ادامه داد: به همین دلیل باید دستگاه‌های دیگر و سایر مسؤولان نیز روحیه تعاملی و هماهنگی را با این دستگاه داشته باشند تا بتوانیم از حداقل‌ها بیشترین بهره‌وری را در زمینه تولید و اشتغال‌زایی داشته باشیم.


انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.