سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

تولید 8 قطعه موسیقی فاخر در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

8 قطعه موسیقی فاخر در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری تولید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری در نشست با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان گفت: 8 قطعه موسیقی فاخر با موضوعات نفوذ، استکبار ستیزی، نهم دی ماه، مدافعان حرم، امام زمان (عج)، ایثار و شهادت، اتحاد اقوام و طبیعت استان در این مرکز تولید شد که به زودی رونمایی می شود.

مهرداد عظیمی با تأکید بر اهمیت اشعار قوی و غنی در تولید موسیقی فاخر، محتوای اثرگذار در برنامه های ایثار و شهادت، سپاه و بسیج برای جذب جوانان و نوجوانان را مهم دانست.

وی اضافه کرد: هم اکنون ده ها مستند با محوریت فرهنگ ایثار و شهادت و بسیج و قابلیت رقابت در جشنواره های کشوری در این مرکز تولید شده است.

عظیمی همچنین خواستار استفاده از نظرات نخبگان و گروه های فکری سپاه و بسیج برای تولید و نوآوری در برنامه های مختلف شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری هم با تشکر از تلاش های صدا و سیمای استان در پوشش اخبار و فعالیت های بسیج و سپاه بویژه برنامه های هفته بسیج، بسیج را متعلق به آحاد ملت دانست.

حجت الاسلام کریم سرافراز با تشریح شاخصه های معنوی و اخلاص بسیجیان، دفاع از ارزش ها و حضور در عرصه های مختلف را از ویژگی های بارز بسیجیان بیان کرد.

انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.