مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: لغو کنسرت موسیقی در شهرکرد طبق نظر و توصیه برخی مسئولان استان صورت گرفت.

توضیح مدیرکل ارشاد پیرامون لغو کنسرت موسیقی در شهرکرد

جواد کارگران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، با اشاره به لغو کنسرت موسیقی فرزاد فرزین خواننده پاپ، در شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: لغو این کنسرت بر اساس توصیه و مصلحت سنجی برخی مسئولان استان صورت گرفت و دلیل خاصی نداشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اخذ تمامی مجوز‌ها و استعلامات قانونی لازم، انجام تبلیغات گسترده و فروش بلیط برای اجرای این کنسرت توسط یکی از موسسات فرهنگی هنری استان افزود: کنسرت مذکور قرار بود ساعت ۲۱ پنج شنبه گذشته ۲۴ اسفند ۹۶ در فرهنگسرای شهرکرد برپا شود.

وی با بیان اینکه کنسرت فرزاد فرزین، اولین کنسرت موسیقی پاپ طی سال ۹۶ در چهارمحال و بختیاری بود گفت: اما در سال‌های گذشته بیش از ۱۰۰ کنسرت در بخش‌های سنتی، مقامی و محلی، پاپ و کلاسیک در استان برپا شد که بخش قابل توجهی از آن موسیقی پاپ بود و با استقبال بالای مردم هم مواجه گردید.

کارگران یادآور شد: از ابتدای امسال ۱۵ کنسرت موسیقی سنتی و کلاسیک شامل پنج کنسرت با حضور هنرمندان ملی شامل همایون شجریان، کیوان ساکت، سالار عقیلی و علی قمصری و گروه رستاک و ۱۰ کنسرت با حضور هنرمندان محلی در شهرکرد اجرا شده است.

به گفته وی؛ طی سال جاری در مجموع ۱۷۰ مورد اجرای موسیقی صحنه‌ای با حضور هنرمندان کشوری و استانی در سراسر چهارمحال و بختیاری اجرا شد.

انتهای پیام/خ

لغو کنسرت موسیقی پاپ در شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۲ ۲۶ اسفند ۱۳۹۶
چرا مگر موسیقی مجاز نبوده ؟؟؟
علت چی بوده ؟؟؟
آخرین اخبار