سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی سازمان بسیج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

امیدواریم بیشتر از ظرفیت هنری هنرمندان بهره بگیریم

معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج معتقد است، طبیعتا توان این معاونت در استفاده از تمامی ظرفیت های هنری هنرمندان کشورمان محدود است.

سردار عبدالرضا آزادی، معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به طور طبیعی دو مجموعه «بسیج هنرمندان» و «روایت فتح» هر دو نوپا هستند و یک کار نوپا نیاز به بسترسازی بیشتری دارد تا بتواند از کار هنرمندان بهره بگیرد. به طور مثال اگر سریال‌هایی چون «کیمیا» و «آرام می گیریم» تولید و پخش می شوند، به طور حتم از ظرفیت هنری هنرمندان کشورمان بهره گرفته شده است اما به هر حال توان ما محدود است.
 
وی افزود: امیدواریم شرایط بهتری را فراهم کنیم تا بتوانیم بیشتر از ظرفیت هنری هنرمندان بهره بگیریم.
 
معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج گفت: یکی از کارهای سازمان بسیج عرصه گسترده فرهنگی و هنری است و این عرصه را می‌توان به دو بخش تقسیم کرد. یک بخش تلاش برای جذب و عضویت هنرمندان است و این کار برعهده سازمان بسیج هنرمندان است که با تشکیل انجمن های تخصصی تلاش می‌کند که هنرمندان را به این انجمن ها جذب کند. آنها با عضویت در این انجمن ها هنرشان را در خدمت سازمان بسیج قرار بدهند.
 
آزادی ادامه داد: تا به امروز 43 درصد جامعه هنری ما جذب بسیج هنرمندان کشور شده اند و در برنامه ها و جشنواره های این سازمان مشارکت دارند.
 
وی تصریح کرد: بخش دوم سازمان بسیج در عرصه فرهنگی و هنری عرصه تولید بوده و این عرصه به معنای فراهم کردن ظرفیت ها و زیرساخت های لازم برای تربیت هنرمندان و تولید آثار است که در مجموعه ای به نام روایت فتح سازماندهی شده و شکل گرفته، این بنیاد دارای 4انجمن هنری مختص به فیلم، تئاتر، هنرهای تجسمی و کتاب و نشر است.
 
معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: تولید آثار و شراکت دادن آنها در جشنواره های کیفی مقاومت از فعالیت های مجموعه روایت فتح است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.