سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

پایین بودن سرانه مطالعه یک معضل است

فرماندار شهرستان نجف آباد از پایین بودن سرانه مطالعه در جامعه به عنوان یک معضل نامبرد و گفت: همه ما ً در قبال این معضل مسئول هستیم وباید برای افزایش آن تلاش کنیم .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیروس محمودی عصر امروز در جلسه تقدیر از کتابداران شهرداری این شهرستان افزود: در صورت غفلت از این موضوع باید منتظر افزایش عمق انقطاع فرهنگی نسل های مختلف جامعه و گسترش بسیاری از ناهنجاری ها باشیم.
محمودی اصافه کرد: بی توجهی به فرهنگ مطالعه و کتابخوانی باعث کاهش تعهد جامعه نسبت به تاریخ و فرهنگ گذشته خود خواهد شد.
وی بهترین راه مقابله با معضلات مختلف اجتماعی، حفظ نسل جوان، ارزش ها و اتحاد جامعه را تقویت امر مطالعه در بین اقشار مختلف دانست .
محمودی بدون ذکر سرانه مطالعه در گستره ملی و شهرستانی افزود: جامعه ای که روزگاری به کتاب و کتابخوانی افتخار می کرد، امروز به پایین ترین سرانه مطالعه رسیده که این امر هشداری جدی است.
معاون استانداراصفهان و فرماندارویژه شهرستان نجف آباد در جلسه تقدیر از کتابداران سازمان رفاهی تفریحی شهر داری نجف آباد افزود: خوشبختانه درچند سال گذشته کارهای فرهنگی ارزشمندی توسط شهر داری نجف آباد در زمینه توسعه مراکز فرهنگی تجهیز کتابخانه ها و تشویق مردم به مطالعه انجام گرفته است .
23 باب کتابخانه در شهرستان نجف آباد وجود دارد ،کتابخانه زهرائیه بزرگترین کتابخانه عمومی مستقل و مردمی نجف آباد است که بیش از 50 هزار جلد کتاب در آن وجود دارد .


انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.