سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه؛

جذب 7 پزشک متخصص در بیمارستان امام خمینی (ره) سردشت

مدیرشبکه بهداشت ودرمان سردشت گفت:در سال جاری تعداد 7 پزشک متخصص جذب حوزه درمان سردشت شده اند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛عباس اسماعیلی ثانی گفت: با توجه به اینکه در یک مقطع زمانی تعداد متخصصین از 18 نفر به 14 نفر کاهش پیدا کرده بود ولی خوشبختانه به همت مسئولین دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی علی الخصوص معاونت درمان این دانشگاه با تخصیص 7 نفر تعداد متخصصن به 21 نفر افزایش پیدا کرد و خوشبختانه دربعضی رشته ها رشد قابل توجهی داشته است از جمله 3 نفر متخصص رادیولوژی، 3 نفر متخصص زنان و زایمان، 2 نفر داخلی، 2 نفرجراح عمومی . با توجه به سطح بندی این شهرستان رقم قابل توجه و مناسبی داشته است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: بیمارستان سردشت در حال حاضر دارای 126 تخت فعال ومصوب است که خوشبختانه با توجه به جمعیت شهرستان فعلاً پاسخگو است ولی در آینده با توجه به افزایش متخصصین نیاز به افزایش تخت بستری محسوس خواهد بود.

مدیرشبکه بهداشت ودرمان سردشت در خصوص تعداد متخصصین جذب شده در این شهرستان گفت: تعداد نفر تخصصهای جذب شده در حوزه درمان این شهرستان 7 نفر می باشند که شامل متخصصین رادیولوژی، پوست و مو، پاتولوژی، زنان و زایمان، بیهوشی دو نفر و متخصصین ارتوپدی وچشم پزشکی فعلا به صورت مامور خدمت می کنندکه انشاا... در پی آن هستیم به صورت دائم در آینده نزدیک از خدمات این متخصصین بهره مند باشیم.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.