سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

تفکر بسیجی راهگشای مسائل

پس از سنجیدن شرایط استان به کمبود کتاب فروشی که در مقابل جبهه فرهنگی دشمن باشد پی بردیم و پس از پیگیری های متعدد پاتوق کتاب برای نخستین بار در ایلام، تاسیس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ به راستی که بسیج میدان خلاقیت، ابتکار، دفاع از ارزش ها و هزاران عنوان برازنده است که ذکرشان ساعت ها زمان میبرد. رشد فکری و خلاقیت بسیجیان و در صحنه بودنشان بر کسی پوشیده نیست و به اذعان بزرگان در همه عرصه هایی که نیازی احساس شود بسیج و بسیجی حضور دارند.

امید تیموریان یکی از بسیجیان نمونه ایلام و موسس پاتوق کتاب استان است که با نیاز سنجی صحیح و بسیجی گونه خود قدمی مفید در راه روشنگری و رشد جامعه برداشته است؛ وی در گفتگوی اختصاصی با ایلام پویا گفت: بعد از اخذ مدرک دانشگاهی با توجه به وخامت شرایط کار و اقتصاد جامعه به فکر شغلی مجزا از نظام اداری افتادم.

موسس پاتوق کتاب استان ایلام اظهار کرد: پس از سبک سنگین کردن و سنجیدن شرایط استان به کمبود چنین کتاب فروشی که در مقابل جبهه فرهنگی دشمن باشد پی بردیم و پس از پیگیری های متعدد پاتوق کتاب برای نخستین بار در ایلام، تاسیس شد.

وی افزود: کتابخوانی وابسته به نیاز و علاقه افراد است، به طوری که یکی از مشتری های ثابت پاتوق کتاب یک راننده تاکسی است، و ماهانه خرید کتاب دارد که درصدی نیز تخفیف برای چنین مشتری هایی اعمال می شود.

تیموریان با توجه به درآمد حاصل از این کتاب فروشی گفت: نسبتا در آمد حاصله از کتاب فروشی قابل قبول است، ان شاالله مردم جامعه با خواندن کتاب هم فرهنگ کتابخوانی را پیش ببرند و از طرفی هم حقایق دنیای خود را آنگونه که حقیقت است ببینند.

این بسیجی نمونه خاطر نشان کرد: هم اکنون حدود18 هزار جلد و 7 هزار عنوان جلد در پاتوق کتاب موجود است و یکی از بزرگترین کتابفروشی های استان ایلام است.
 
وی تصریح کرد: تفکر بسیجی در هر زمانی راهگشای مسائل به ظاهر حل نشدنی است و در کشور عزیزمان ایران با توجه به ارزش ها و هنجارها و فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی حاکم، این تفکر تاثیر و قدرت بیشتری پیدا می کند.

موسس پاتوق کتاب استان ایلام افزود: بسیجی هیچگاه منتظر نمینشیند تا مشکلی از میان برداشته شود بلکه خود بسیجیان آستین همت را بالا زده و در راه حل مشکلات و موانع تلاش میکنند.
 









 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، کتاب ، بسج ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.