سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کرمانشاه قابلیت تبدیل به قطب اموزشی دارد

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:در کنار پروژه‌های عمرانی، در طول طرح تحول سلامت 100 میلیارد تومان تجهیزات وارد بیمارستان‌های استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به فرسوده بودن مراکز بهداشت و درمانی استان نیز، گفت: همواره این نگرانی وجود داشته و دارد که در صورت بروز زلزله چه حادثه‌ای در این مراکز رخ خواهد داد که خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده توانستیم بودجه و شرایط لازم برای نوسازی این مراکز را امسال دریافت کنیم و کار نوسازی این مراکز امسال آغاز خواهد شد.

کریم با ابراز امیدوار ی گفت: با اقدامات انجام شده بتوان طی دو سال آینده استان را به حداقل استانداردها در زمینه درمان رساند. در حال حاضر 70 تا 80 درصد تجهیزات بیمارستانی استان که بسیار فرسوده بودند، نوسازی شده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های دانشگاه در زمینه بین المللی‌سازی، گفت: امسال برای اولین بار دانشجوی خارجی پذیرش کردیم و دانشجویانی از کشور عراق هم اکنون در این دانشگاه تحصیل می‌کنند.

کریم با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باید قطب بین‌المللی آموزش شود، گفت: پس از دانشجویان عراقی باید به دنبال جذب دانشجویان سایر کشورهای منطقه باشیم.

وی با اشاره یه ظرفیت‌های مطلوب توریسم‌درمانی استان، گفت: وجود کشور عراق در همجواری استان موقعیت خوبی را برای توسعه توریسم درمانی ایجاد کرده است و برای این کار باید بیمارستان‌های استان را با استانداردهای توریسم درمانی تجهیز کنیم که در این راستا چهار بیمارستان استاندارد توریسم درمانی را دریافت کردند.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، قابلیت ، قطب ، آموزشی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.