سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام؛

بیکاری مهم‌ترین مشکل استان

رئیس مجمع نمایندگان استان بیکاری را مهم‌ترین مشکل حال حاضر استان دانست که نیازمند توجه جدی دولت و مسئولان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سلام امینی اعلام کرد: در جلسه‌ای که اینجانب و کاظم‌زاده  نماینده حوزه جنوبی استان با ترکان مشاور ارشد ریاست جمهوری داشتیم مهم‌ترین مشکلات استان را بیان کرده وخواستار برطرف کردن مشکلات مطروحه شدیم.
 
وی افزود : مردم استان هنوز با خاطره شیرین سفر مبارک مقام معظم رهبری زندگی می‌کنند و هنوز تفقدهای پدرانه و دستورات مسئولانه و دلسوزانه مقام معظم رهبری را فراموش نکرده‌اند و خواستار تشریف فرمایی معظم‌له به استان ایلام هستند.
 
رئیس مجمع نمایندگان استان گفت : بیکاری مهم‌ترین مشکل حال حاضر استان است که نیازمند توجه جدی دولت و مسئولان است و در حال حاضر متاسفانه وضعیت استان در آمار بیکاری، طرح های اشتغال‌زایی و آسیب‌های اجتماعی اصلاً مناسب نیست.
 
امینی تاکید کرد : در حال حاضر در پروژه‌های مختلف استان به وفور از نیروها و مهندسان پروازی استفاده می‌شود در حالی که خود استان نیروهای تحصلکرده بسیاری در زمینه های مختلف دارد که به شهرهای تهران و اصفهان, تبریز و بوشهر مهاجرت می‌کنند که این عامل باعث شده جمعیت ایلام در سالهای گذشته رشد چندانی نکند.
 
امینی در ادامه با اشاره به این سخن مقام معظم رهبری که فرمودند خجالت و شرمندگی نظام از خجالت یک جوان بیکار که دست خالی به منزل می رود کمتر نیست اظهار کرد: باید بتوانیم بر معضل بیکاری در این استان با استفاده از ظرفیت‌های موجود غلبه کنیم.









 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.