سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کاهش 15 درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی در مازندران

فرمانده انتظامی استان مازندران، از کاهش15درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی طی یک ماه گذشته در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سردارسید محمود میرفیضی گفت: برای کاهش ترافیک و تردد ایمن باید بستری ایجاد شود تا خدمات مناسبی به مردم ارائه شود و در این راستا برای کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای و شهری، دستگاه‌های اجرایی باید با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.

فرمانده انتظامی مازندران، از کاهش 17 درصدی تصادفات منجر به فوت در سطح استان خبر داد و گفت: در آبان ماه سال جاری، آمار کشته شدگان حوادث رانندگی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 15درصد کاهش داشته است .

وی بر مشارکت و قانون‌ مداری مردم با پلیس در کاهش حوادث تأکید کرد و افزود: پلیس به دنبال این است تا با مشارکت مردم و همه دستگاه‌ های اجرایی سفری ایمن را برای شهروندان و رانندگان در جاده ها ایجاد کند.

میرفیضی با اشاره به اینکه برای کاهش حوادث رانندگی، آموزش همگانی باید در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: برای پیشگیری از حوادث، آموزش در اولویت برنامه ‌ها قرار دارد که در این بخش نیازمند همکاری آحاد جامعه به ویژه همیاران پلیس، پلیس یاران جوان، فرهنگیان، راهوران محله و ... هستیم.

فرمانده انتظامی استان مازندران، با اشاره به ارتقاء سطح دانش و فرهنگ ترافیک در جامعه، از رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان وسایل نقلیه و شهروندان در معابر عمومی و محور های مواصلاتی استان خبر داد.

سردار میرفیضی با اشاره به ورود سامانه سرد و بارشی هفته گذشته به استان و بارش سنگین برف در محورهای مواصلاتی استان از امداد رسانی پلیس راه به رانندگان و مسافران گرفتار در برف خبر داد و افزود: ماموران پرتلاش و جان برکف پلیس راه در طی چند روز گذشته و بحران برف و یخبندان با تمام وجود به خدمات رسانی و امداد رسانی به مردم فعالیت داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.