سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

33 راهدارخانه خراسان رضوی پذیرای زائرین رضوی

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: 33 راهدارخانه این اداره کل پذیرای زائرین پیاده بارگاه منور رضوی در دهه پایانی ماه صفر می باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ابراهیم نصری افزود: پیش بینی می شود در ایام پایانی ماه صفر بیش از 350 هزار زائر پیاده به مشهد مشرف شوند که به همین منظور هزار و 500 دستگاه اتوبوس، هزار و 400 دستگاه خودرو سواری کرایه و هزار و 200 دستگاه مینی بوس برای بازگشت زایران پیش بینی شده است.
وی گفت: با تشکیل جلسات مشترک و مذاکراتی که با استان های مجاور انجام شده در صورت نیاز، ناوگان حمل و نقل عمومی این استانها برای خدمات رسانی به زائرین رضوی اعزام خواهند شد.
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی افزود: 404 گروه گشت راهداری در این مدت به صورت 24 ساعته ضمن تامین ایمنی جاده ها با همکاری نیروهای پلیس راه، به زائران و مسافران خدمات دهی می کنند.
نصری افزود: گروه های کنترلی و نظارتی ناوگان حمل و نقل مسافری نیز در پاسگاه‌ های پلیس‌ راه جاده های منتهی به مشهد الرضا (ع) مستقر شده اند.
وی گفت: حضور 2 گروه عملیاتی در جاده های هدف، توزیع تجهیزات ایمنی بین مسئولین کاروان‌ های پیاده و ارائه آموزش‌ های متناسب و ضروری به کاروان‌ ها در طول مسیر از جمله برنامه‌ های پیش‌ بینی ‌شده در این ایام است.
انتهای پیام// م.م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.