سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

معارفه دادستان جدید رامهرمز

دادستان جدید رامهرمز با حضور مسؤولان معارفه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛بویری  سرپرست فرمانداری رامهرمز در جلسه معارفه دادستان جدید این شهرستان گفت: نقش دادستان در شهرستان به‌عنوان مدعی‌العموم و کسی است که از حق ملت و حاکمیت در حوزه خودش دفاع می‌کند.

علی بویری افزود: همه سیاست‌گذاری ما در نظام جمهوری اسلامی برای عدل و عدالت است که هدف نهایی بشریت است.

سرپرست فرمانداری رامهرمز گفت: در توسعه منطقه، امنیت نقش بی‌بدیلی است که حوزه قضایی ما بااقتدار این توسعه را میسر کرده است.

وی افزود: دادستان قبلی با تلاش‌های شبانه‌روزی و با انگیزه‌ای بالا در حوزه قضایی و امنیتی شهرستان ورود کرد که شهامت و جسارت وی قابل‌تقدیر است.

بویری اظهار امیدواری کرد: همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با دادستان جدید همکاری لازم را داشته باشند تا با یک تعامل دوطرفه شهرستان را در راستای امنیت و آرامش پیش ببریم.

سرپرست فرمانداری رامهرمز در پایان گفت: مسؤولیت هدف بزرگی است و باید بتوانیم در راستای افق صحیح و در مسیر امنیت گام برداریم.

این جلسه که حجت‌الاسلام سید جواد حسن‌زاده معاون قضایی دادگستری استان، دادستان‌های شهرستان‌های هم‌جوار و مسؤولان شهرستان حضور داشتند علی‌رضا قاسمی نژاد به‌عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی و از زحمات ناصر غلامی شیتاب در طول دوران تصدی خود در این شهرستان تقدیر شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.