سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

ایجاد 19فرصت شغلی با احیارکارخانه شیر بافت

کارخانه شیر شهرستان بافت در سال 1391 با اعتبار 7خ میلیارد ریالی راه اندازی و از آن زمان تا کنون مدت سه سال به دلیل عدم نقدینگی و تامین نشدن ماده اولیه کارخانه تعطیل بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمزه جواران فرماندار بافت  گفت: با طرح مشکلات واحدهای صنعتی و پیگیری موضوع د رستاد توسعه اقتصادی شهرستان به صورت ویژه ،این واحد صننعتی با سرمایه گذاری مجدد بخش خصوصی به میزان 10 میلیارد ریال راه اندازی و 19 نفر به کار برگشتند .

وی افزود: علاوه بر ایجاد 19فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیر مستقیم ،برگشت این واحد به چرخه تولید شهرستان و تولید روزانه 15الی 20تن انواع  لبنیات  از دیگر مزایای این طرح است

جواران از حمایت ویژه از طرح های بلاتکلیف رها شده و رفع موانع آن با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی درستاد توسعه اقتصادی شهرستان خبر داد.

فرماندار بافت گفت :از 33طرح مصوب در این ستاد تا کنون با پیگیری های صورت گرفته 19 طرح تعین تکلیف و به چرخه تولید برگشت داده شده است .

کارخانه شیر شهرستان بافت در سال 1394 افتتاح و به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین ماده اولیه خام و عدم حمایت مدت یکسال تعطیل بود و پس از تعطیلی 20نفر از کارگران این واحد صنعتی بیکار شده بودندکه با سرمایه گذاری مجدد بخش خصوصی ،این واحد صنعتی راه اندازی شد .

برای راه اندازی و ایجاد این کارخنه با ظرفیت 20تن تولید انواع لبنیات ،بیش از 80میلیارد ریال تا کنون در شهرک صنعتی بافت سرمایه گذاری صورت گرفته است .

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.