سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خاخام صهیونیست، کشتار فلسطینی‌ها را امری واجب دانست

در پی گسترش آتش در فلسطین اشغالی و ناکامی اشغالگران در خاموش کردن آن، خاخام نژادپرست صهیونیست قتل فلسطینی‌ها را خواستار شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم، اسماعیل الیاهو، خاخام نژادپرست صهیونیست، قتل فلسطینی‌ها را واجب دانست. 

این خاخام نژادپرست رژیم صهیونیستی روز جمعه در صفحه فیسبوک خود نوشت: «پاکسازی این افراد (فلسطینی‌ها) یک فریضه و واجب است و در صورت نیاز باید به روی آن‌ها آتش گشود.» 

وی تاکید کرد: «اگر به عاملان آتش‌سوزی‌ها فلسطینی‌ها شلیک می‌کردید، به هیچ عنوان آتش‌سوزی در شهر حیفا و دیگر مناطق اسرائیل رخ نمی‌داد.» 

درحالی که مقام‌های رژیم صهیونیستی از خاموش کردن آتش سخن گفته بودند، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» نوشت: آتش در منطقه کوهستانی بیت المقدس روز جمعه دوباره شعله ور شد. 

منابع بیمارستانی حیفا نیز گزارش دادند که بیش از ۱۳۰ تن در نتیجه استنشاق دود، در این شهر آسیب دیده و دانشگاه این شهر از دانشجویان تخلیه شده است. 

سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی همچنین در نتیجه آتش سوزی، زندان‌های «دامون» و «کرمل» واقع در حیفا با حدود ۶۰۰ زندانی و ۱۵۰ کارمند و نگهبان را تخلیه کرده است. 

سران رژیم صهیونیستی، از جمله «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر این رژیم، فلسطینیان را متهم به دست داشتن در این آتش سوزی کرده‌اند. 

این وسیع‌ترین آتش‌سوزی از سال ۲۰۱۰ در فلسطین اشغالی است. در سال ۲۰۱۰ نیز آتش گسترده‌ای که چهار روز ادامه داشت ۴۲ تن را به کام مرگ فرستاد و سرانجام با مشارکت هواپیماهای آتش نشان از اقصی نقاط دنیا از جمله آمریکا، خاموش شد. 



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۱:۱۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
آنچه واجب است جهنم ابدی برای کفاری جنایتکار مثل صهیونیستهای لامذهب است
سما
۲۰:۰۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
چقدر این صهیونیست ها و داعشی ها کاراشون شبیه همه. نوع آدم کشی هاشون ، فتوا دادنشون ، قسی القلب بودنشون و ...
میلاد
۱۷:۲۴ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
یکی ادعای پیامبری میکند
یکی میگوید من امام زمانم
یکی هم مثل این خاخام که هیچ بویی از انسانیت نبرده است ادعا میکند یهودی است میگوید ریختن خون فلسطینی ها واجب است...احتمالا پول زیادی گرفته است
همه ی این جنگ ها برای مذهب کذب و افراطی گرایی است...
اگر مسیحی یا یهودی ویا مسلمان واقعی بودنند هیچ وقت انسانی را نمیکشتند
داعش ...بوکو حرام...طالبان و دیگر گروه های افراطی گر میداننداخرش نابود میشن
همه این ها برای پول است نه این گروه ها مذهبی و مسلمانند نه میدانند پیامبر اسلام کی بوده است
اینها همه برای پول و تفریح این کار را میکنند...
انشاالله خدا لعنت و نابودشان خواهد کرد
ناشناس
۱۷:۰۳ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
مردم دنیا هر چه می کشند از دست عده ای پوک مغز است که فتوای کشتار و جنگ می دهند.
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
دنيا رو در طول تاريخ قوم يهود به گند كشيده.به خاطر يه مشت عقايد خود ساخته كه خود را قوم برتر ميدانند.تمام پيامبران وحتي امامان ما رو اينها و نفوذي هاي اينها كشتن.چرا كه ميگفتن پيامبرموعود و منجي موعود از ن‍ژاد ما بايد باشه
ناشناس
۱۵:۳۱ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
ابله خودشو مثل حیوون ساخته .
ناشناس
۱۵:۲۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
قران هم کشتن شمارا...
مصمم
۱۵:۰۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
انتظار داشتید این خاخام جنایتکار سخنی غیر از این بگوید درسته که گروههای وهای صهیونیستی با عملکرد وحشیانه خود چند سالی است که نام این بدنام ها را تحت الشعاع خود قرار داده و توجه ها را به طرف خود جلب کرده و یک جور هایی می توان گفت روی سیاه اینها را تا حدودی سفید کرده اما هیچ تردیدی نیست که ریشه فساد و کشت و کشتار و ترور و جنایت در رژیم صهیونیستی است و امثال داعش و النصره و وووو هم احمق هایی هستند که مدتی ملعبه دست صهیونیست ها هستند و تاریخ مصرفی دارند که هر موقع تمام شود مثل آشغال بی مصرف به زباله دانی ریخته خواهند شد .
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
چرا مفتی های مسلمان هم چنین فتوایی علیه یهود نمی دهند....
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۶ آذر ۱۳۹۵
همان طوری که ما از داعش مبرا هستیم یهودی ها هم از صهیونیست ها مبرا هستن اما در تاریخ با پیامبر جنگیدن و اسلام رو قبول نکردن بحث جداست