سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار آذربایجان غربی در اجلاس استانی نماز تاکید کرد:

ضرورت پایبندی به اقامه نماز توسط همه افراد

هر کسی با هر مسئولیتی که دارد موظف به اقامه نماز و فراهم نمودن زمینه های برپایی این فریضه الهی است

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت در اجلاس استانی نماز که با محوریت نقش نماز در پیشگیری از آسیب های اجتماعی در محل استانداری برگزار شد ، گفت: اقامه نماز به این معنی است که هر کسی با هر سمت و مسئولیتی که دارد باید نماز را برپا دارد .

استاندار آذربایجان غربی به آسیب های اجتماعی که در حال حاضر در جامعه گسترش یافته و با دستور مقام معظم رهبری در یک و نیم سال گذشته علل و عوامل و راههای پیشگیری و مبارزه با آن ها کنکاش و بررسی می شود اشاره نمود و افزود : این آسیب های اجتماعی قطع یقین با اقامه نماز و توجه به معنویات کاهش می یابد .

وی به پیروی نمودن از منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری تاکید نمود و اظهار داشت : باید ضمن عمل به معنویات خصوصا اقامه نماز که وظیفه شرعی هر فرد به شمار می رود در کاهش آسیب های اجتماعی نیز گام برداشت .

سعادت با بیان اینکه تاکنون در خیلی از موارد به صورت و ظاهر برپا داشتن نماز بیش از باطن آن پرداخته شده تاکید کرد: باید به باطن و به درک عمیق نماز نیز پرداخته شود .

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی یا به علت فقر و و ضعیف بودن وضعیت اقتصادی جامعه و یا به علت رفاه بیشتر حاصل می شود خواستار تفکیک این دو از یکدیگر شد.

در این اجلاس همچنین از مدیران برتر و فعال استان در حوزه اقامه نماز با اهدای لوح و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.