سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمستان البرز پر بار خواهد بود/ ادامه بارش برف در شمال کشور+ جدول

براساس تحلیل داده و نقشه های پیش یابی هواشناسی هوای سرد در دامنه های البرز و سواحل دریای خزر ماندگارخواهد بود همچنین بارش برف در استان های شرقی دریای خزر و برخی مناطق دامنه های البرز شرقی و شمال شرق ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل داده و نقشه های پیش یابی هواشناسی روز جمعه هوای سرد در نیمه شمالی كشور بخصوص شمال شرق، دامنه های البرز و سواحل دریای خزر ماندگارخواهد بود، بارش برف در استان های شرقی دریای خزر و برخی مناطق دامنه های البرز شرقی و شمال شرق ادامه می یابد، همچنین طی این روز در جنوب، شرق، بخشهایی از زاگرس جنوبی و جنوب شرق كشور رگبار باران گاهی با رعد وبرق و وزش باد و در بخش های سردسیر این نواحی بارش برف پیش بینی می شود از اواخر وقت این روز با خروج سامانه بارشی از شرق كشور از ناپایداری درنوار شرقی كشور كاسته می شود. 

روز شنبه از شدت سرمای هوا در نیمه شمالی كشور كاسته می شود و با ورود موج تراز میانی جو از جنوب غرب كشور، در برخی نواحی استانهای خوزستان، بوشهر، كهكیلویه و بویر احمد، چهار محال بختیاری، فارس، غرب استان های كرمان وهرمزگان، جنوب استانهای اصفهان ویزد، بارش باران گاهی رعدوبرق ووزش باد پیش بینی می شود.

بارش برف در مناطق كوهستانی زاگرس دور از انتظار نیست. در روزهای یكشنبه و دوشنبه با عبورمتناوب موجهای كم دامنه از نیمه جنوبی كشور، بارشهای پراكنده در استانهای بوشهر، كهكیلویه وبویراحمد و فارس پیش بینی می شود.

امروز در بخش هایی از جنوب شرق كشور بویژ دراستان هرمزگان وزش باد شدید همراه با گردوخاك وبرای نواحی غرب وجنوب غرب كشور گاهی وزش باد شدید پیش بینی می شود.




تداوم هوای سرد در شمال کشور

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین نقشینه کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت  آب و هوای کشور گفت: امروز بارش برف و هوای سرد در نواحی شمالی کشور و شرق البرز همچنان ادامه دارد .

وی گفت امروز در شرق و جنوب شرق کشور شاهد رگبار ، رعد و برق و بارش باران خواهیم بود که این بارش ها در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود .

نقشینه اظهار داشت :  امروز در غرب و جنوب غرب کشور وزش باد شدید  باعث بروز پدیده گرد و خاک می شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان دمای هوای امروز تهران را در گرم ترین ساعات صفر درجه سانتی گراد اعلام کرد.


استان ها

پیش بینی وضعیت آب و هوای امروز

بیشینه دما

فردا

کمینه دما

فردا

شلمچه

صاف و آفتابی

21

8

مهران

صاف و آفتابی

20

5
















جدول آب و هوای استان های کشور





انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.