سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دقیقی:بازی از کیفیت خوبی برخوردار بود/خداداد تاثیرات مثبتی در سیاه جامگان دارد

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: بازی دو تیم سیاه جامگان و استقلال خوزستان از کیفیت مناسبی برخوردار بود.

سعید دقیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،درمورد نتیجه تساوی تیم سیاه جامگان مقابل استقلال خوزستان بیان کرد: معتقدم بازی دشواری را در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل آبی های خوزستان انجام دادیم.این تیم از مهره های با کیفیتی در خط حمله تیمش بهره می برد.از طرفی چون این تیم در چند هفته اخیر لیگ نتوانسته بود در دیدارهایش به پیروزی برسد،با تمام قوا در مقابل ما قرار گرفته بود تا با کسب سه امتیاز این دیدار وضعیتش را در جدول بهبود ببخشد.

وی ادامه داد: خدا را شکر با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده توانستیم با امتیاز اینجا را ترک کنیم،امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم امتیازات بیشتری را بدست آوریم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص نبود تماشاگران در این مسابقه گفت: بازی از کیفیت مناسبی برخوردار بود. امروز دو تیم موقعیت‌های زیادی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند که سهم تیم استقلال خوزستان از ما بیشتر بود.معتقدم ورزش فوتبال با تماشاگر زنده است،حضور تماشاگران موجب می شود تا شور و حرارت خاصی به بازی داده شود.

بازیکن اسبق تیم فوتبال ماشین سازی درباره عملکردش در این مسابقه افزود:با توجه به اینکه در پست غیر تخصصی ام بازی می کردم از عملکردم در این دیدار رضایت دارم.امیدوارم در ادامه لیگ بتوانم برای تیمم مفید تر باشم.

دقیقی با اشاره به بازی هفته بعد این تیم مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: بازی دشواری را مقابل این تیم خواهیم داشت.اما به دلیل اینکه بازی در ورزشگاه خودمان برگزار می شود باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در این مسابقه پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.زیرا کسب سه امتیاز بازی موجب می شود تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی با انگیزه بیشتری در ادامه لیگ به میدان بروند.

وی درباره عملکرد خداداد در تیم سیاه جامگان گفت: خداداد کسی است که از انرژی و طراوت زیادی برخوردار است.از لحاظ فکری هم در این مدت توانسته روی اعضای تیم تاثیر گذار باشد.معتقدم هرچی جلوتر برویم به طور حتم نتایج مان هم بهتر خواهد شد.خوشحالم از اینکه زیر نظر چنین شخصی فعالیت می کنم.

دقیقی در پایان درمورد مشکلات مالی تیم سیاه جامگان خاطر نشان کرد:واقعا جای تاسف دارد برای تیمی که قرار است به عنوان نماینده کشورمان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند،از طرف هیچ نهادی حمایت نشود.امیدوارم مسئولان خوزستان شرایطی فراهم کنند که مشکلات مالی این تیم هر چه سریعتر برطرف شود تا بازیکنان این تیم بدون دغدغه بازی های شان را دنبال کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.