سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دایی:

برخی افراد در نفت معلوم نیست چه کاره اند!/آقایان تیمداری می کنند که بدهی روی بدهی بیاورند

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در نشست خبری پس از دیدار با سایپا انتقادات تندی را نسبت به عملکرد مالکان این باشگاه مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،علی دایی درباره برتری نفت مقابل سایپا گفت: بازی گرمی را در این هوای سرد دیدیم. هر دو تیم با انجام فوتبالی زیبا، موقعیت های زیادی خلق کردند اما معتقدم با برتری نفت، حق به حقدار رسید. 

وی ادامه داد: در نیمه اول می توانستیم با چهار یا پنج گل اختلاف به رختکن برویم. در هر دو نیمه برتر از سایپا بودیم و بازیکنانم با غیرت و مردانگی به پیروزی رسیدند. هرچند نیمکت نشینان سایپا می خواستند داور را تحت تاثیر قرار دهند اما ما کاری به داوری نداشتیم.

دایی در مورد بحث سرپرست تیم نفت گفت: متاسفانه اتفاقات عجیب و غریبی در نفت می‌افتد. نفهمیدم چرا ایرانیان از تیم ما رفت و به همکاری با نفت ادامه نداد. درباره محسن خلیلی هم باید بگویم وی در سخت‌ترین لحظات با ما کار کرد. خلیلی قرار بود سرپرست موقت نفت باشد.

وی افزود: شب گذشته قراردادی جلوی خلیلی گذاشته اند و به وی می‌گویند سفید امضا کن. چرا باید چنین اتفاقاتی در فوتبالی که می‌گویند حرفه‌ای است، بیفتد؟ نمی‌دانم برخی افراد در نفت چه کاره هستند؟ همه جای دنیا سرمربی نفر اول هست، اما چرا باید در فوتبال ما در مواردی که به سرمربی ارتباط پیدا می کند با افراد دیگر مشورت کنند؟

آقای گل جهان با اشاره به شرایط خنده دار باشگاه نفت، تصریح کرد: کارهای خنده‌داری در نفت انجام می‌دهند. از باشگاه به سازمان لیگ نامه می زنند و عباسی را جایگزین خلیلی می‌کنند. وی بازیکن بزرگی بوده و نباید اینطور به او بی احترامی شود. در اتفاقات این تیم مانده ام. روز اول با من صحبت‌های دیگری ‌کردند، اما حالا روند نفت 180 درجه تغییر کرده است.

دایی درمورد پیشنهاد مدیریت فنی تیم نفت به محسن خلیلی، گفت:خلیلی را به صورت سمبلیک به عنوان مدیر فنی انتخاب کرده‌اند. چطور فردی که ابتدای راه مربیگری فوتبال است و  تجربه‌ای در این عرصه ندارد به عنوان مدیر فنی انتخاب می‌شود؟ با این انتخاب به خلیلی و کادرفنی نفت بی احترامی می شود.

سرمربی نفت تهران در واکنش به این سوال که چه کسی این پیشنهاد را به خلیلی داده، توضیح داد: از مدیر عامل بپرسید که این پیشنهاد را داده است. دیوار حاشا هم که بلند است و خیلی راحت می‌توانند حاشا کنند. نمی دانم مالکان باشگاه چرا به مسائل ورود نمی کنند.

دایی ادامه داد: کجای دنیا سراغ دارید تیمی جزء سه تیم ابتدایی جدول باشد اما بازیکنانش تنها 27 درصد پول گرفته باشند. در نفت کسانی که قدرت تصمیم‌گیری ندارند، با بچه‌ها صحبت می‌کنند. با این همه مشکل، آن ها از خودشان گذشتگی کرده اند. با این وضعیت نمی توان تیمداری کرد و فوتبال هم به جایی نمی‌رسد. فدراسیون باید کاری کند که به بازیکن و مربی ظلم نشود. متاسفانه در چنین وضعیتی تنها باشگاه ها سود می‌کنند.

وی با تاکید بر مشکلات متعدد باشگاه نفت، اذعان کرد: بازیکنان و خانواده‌هایشان چه گناهی دارند؟ کسی که نمی‌تواند تیمداری کند چرا روی کار می‌آید؟ حتما باید با تیمداری کردن  بدهی روی بدهی بیاورید؟ فدراسیون فوتبال مسئول رسیدگی به این مسائل است. مسئولان باشگاه نفت، مفهوم اقتصاد مقاومتی را اشتباه فهمیده‌اند، اقتصاد مقاومتی این نیست که به بازیکنان پول ندهید و به آنها ظلم کنید.

سرمربی نفت تهران درباره خداحافظی ایمان مبعلی در پایان خاطر نشان کرد: مبعلی بازیکن بزرگی است و خیلی زود است که فوتبال را کنار بگذارد. ببینید چه اتفاقاتی افتاده که دلسرد شده است. مبعلی عصای دست من است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.