سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار وزرای ICT ایران و اندونزی

دکتر محمود واعظی که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور ایران و اندونزی به این کشور سفر کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صبح امروز (پنجشنبه) دکتر محمود واعظی که به منظور شرکت در دوازدهمین اجلاس کمیسیون مشترک دو کشور ایران و اندونزی به این کشور سفر کرده است، با رودیان تارا وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اندونزی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار دکتر واعظی ضمن اشاره به نقش و جایگاه ارتباطات و مخابرات در پیشرفت جامعه بشری و توسعه اقتصادی کشورها به زمینه های گسترده این حوزه برای همکاری بین دو کشور پرداخت و اعلام کرد: با توجه به برنامه ریزی جامع ایران برای توسعه ICT، علاقمندیم با کشورهای مهم اسلامی آسیایی از جمله اندونزی تبادل تجربیات و انتقال دانش فنی را داشته باشیم.

وزیر ارتباطات وفناوری کشورمان همچنین بهره مندی از تکنولوژی نوین اینترنت در جامعه امروز بشری را ضروری دانست و بر تولید مشترک محتوای بومی متناسب با فرهنگ ملی و دینی کشورها تاکید کرد. 

بالاترین مقام مسوول حوزه ICT کشورمان از سفر در پیش رییس جمهوری اندونزی به ایران خبر داد و گفت: در این سفر چهارچوب های یک برنامه در حوزه های تحقیق و توسعه، اینترنت، امنیت شبکه، موبایل، پست و مخابرات و همکاری های فرکانس و ماهواره ای در قالب یک سند مشترک همکاری های درازمدت تنظیم می شود.

دکتر واعظی همچنین ضمن دعوت از همتای خود برای بازدید از کشورمان اعلام کرد: وزرای دو کشور باید بتوانند با یک تعامل پایدار، توافقات حاصله را محقق سازند.

منبع:روابط عمومی وزارت ارتباطات
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.