سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مربی چینی تیم ملی تنیس روی میز بانوان وارد تهران شد

لیو سای مربی چینی برای هدایت تیم ملی تنیس روی میز زنان امروز وارد تهران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز ، در راستای رایزنی های صورت گرفته دبیر و مشاور بین المللی فدراسیون در سه استان پینگ پنگ خیز کشور چین ، لیو سای مربی زن چینی صبح امروز با استقبال فائزه تبریزی فر مسئول اموربین المللی فدراسیون وارد کشور شد .
این مربی قرار است بین دو تا سه هفته در تمرینات تیم های ملی دختران که هم اکنون در آکادمی تنیس روی میز در جریان است حضور یافته و پس از بررسی و ارزیابی طرفین از پتانسیل های یکدیگر و انجام مذاکره با مقامات فدراسیون ،  تصمیم نهایی جهت استمرار حضور ایشان در مقاطع زمانی مختلف و در راستای کمک به ارتقای فنی پینگ پنگ بازان کشور گرفته شود . لیو سای از قهرمانان سابق و مربیان استان شاندونگ چین که تحصیلات اختصاصی ورزش را گذارنده است .
قابل ذکر است که با تلاش فدراسیون و رایزنی های انجام شده قرار است رزومه دیگر مربیان و ورزشکاران چینی مورد بررسی قرار گرفته تا حتی الامکان بتوانیم از ورزشکاران و مربیان مهد پینگ پنگ دنیا به منظور ارتقای سطح دانش مربیان و ورزشکاران ملی، خصوصا ارتقای فنی کمپ های تمرینی داخل کشور بهره مند شویم .
سیاست جدید فدراسیون استمرار اردوهای داخلی با کیفیت و از طرفی بهره گیری از پتانسیل کلیه افراد مطلع فنی و آشنا به مراودات بین المللی و هماهنگ با مدیریت فدراسیون می باشد. همچنین نگاه ویژه به پتانسیل های تنیس روی میز در کشور چین و بعضی کشورهای اروپایی با ایجاد ارتباط مستقیم توسط امور بین الملل فدراسیون ، اخیرا مورد تاکید و مد نظر قرار گرفته است .



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.