سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

افتتاح3 مدرسه در زرند

سه مدرسه در قالب 22 کلاس درس در شهرستان زرند افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمد محسن بیگی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سه باب مدرسه در قالب 22 کلاس درس با زیربنای دو هزار و 225 متر مربع و 24 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان زرند افتتاح شد.

وی در آیین افتتاح این مدارس ضمن قدردانی از مشارکت خیران مدرسه ساز، افزود: افتتاح واحد های جدید آموزشی موجب ایجاد نشاط و پویایی در مدارس شده و در کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی موثر است.

گفتنی است: هنرستان 11 کلاسه فنی و حرفه ای الزهرا مجهز به کارگاه های خیاطی، معماری،گرافیک و کامپیوتر در زمینی به مساحت 7 هزار متر مربع با زیر بنای هزار و 320 متر مربع با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال از محل اعتبارات تخریب و بازسازی در شهر زرند به بهره برداری رسید و زمینه تحصیل بیش از 240 هنر آموز در این واحد آموزشی فراهم شد.

مدرسه خیرساز 6 کلاسه سید هادی تهامی روستای ده چنار از توابع بخش مرکزی نیز در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع با زیر بنای 430 متر مربع و با اعتبار چهار میلیارد و 500 میلیون ریال نیز در سفر مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان به شهرستان زرند افتتاح شد.

گفتنی است: مدرسه 5 کلاسه خیر ساز حاج فضل الله سیف الدینی و با زیربنای 450 مترمربع و مساحت 12 هزار مترمربع در یزدان شهر از توابع بخش یزدان آباد شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در این سفربه بهره برداری رسید.

اتهای پیام/ی

برچسب ها: افتتاح ، مدرسه ، زرند ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.