سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز بکار رسمی اتحادیه خوابگاه‌داران غیردولتی کشور/ انتخابات اعضای هیات مدیره به تعویق افتاد

رییس هیات مدیره خوابگاه‌داران غیردولتی کشور از جزییات تعویق در برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و زمان آغاز به کار رسمی اتحادیه خوابگاه‌داران خبر داد.

علیرضا شوکتی رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: چندی پیش همایش خوابگاه داران غیردولتی کشور در تهران برگزار شد و در حاشیه این همایش تمامی خوابگاه‌داران درباره مشکلات و خواسته هایشان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

وی افزود: همچنین قرار شد در هر نقطه از کشور تعاونی های استانی تشکیل شوند به عنوان مثال در تهران بنا است چهار تعاونی دیگر شکل گیرد.

شوکتی با اشاره به انتخاب اعضای هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی کشور که قرار بود همراه با همایش مذکور صورت گیرد، عنوان کرد: از آنجا که تعداد کاندیداهای این انتخابات به حد نصاب نرسیدند، انتخابات اعضای هیات مدیره به زمان دیگر موکول شد.

رییس هیات مدیره خوابگاه داران غیردولتی با بیان اینکه زمان برگزاری انتخابات احتمالا یک تا 2 ماه دیگر است، اظهار داشت: هیات مدیره فعلی تا چهار ماه دیگر به صورت قانونی اجازه فعالیت را دارد و قرار است در این زمان باقیمانده تا مجوز آنها، انتخابات اعضای هیات مدیره جدید انجام شود.

وی اعلام کرد: مراحل کاری تشکیل اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی کشور به اتمام رسیده و نهایتا امروز یا فردا این اتحادیه فعالیت خود را به شکل رسمی آغاز می کند.

شوکتی یادآور شد: اتحادیه خوابگاه داران غیردولتی در سراسر کشور هستند و حتی اجازه صدور مجوز خوابگاه داری را در اختیار دارند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
عابدی
۲۳:۰۹ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
سپاسگزارم از اطلاع رسانیتون