سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان؛

بارش ۹۰ سانتی متر برف در سیاهکل

بارش برف در ارتفاعات سیاهکل به حدود یک متر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ مسئول راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان سیاهکل با اعلام این خبر گفت: بارش برف از منطقه خشک آب در مسیر سیاهکل به دیلمان در حد سفیدپوش آغاز شده و ارتفاع آن در گردنه های محور آبی نام تا لاریخانی به ۹۰ سانتی متر رسیده است و تردد در دیلمان تنها با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با بیان اینکه ارتفاع برف در ارتفاعات دیلمان به ۴۰ تا ۴۵ سانتی متر می رسد، تصریح کرد: تمامی محورهای اصلی و فرعی شهرستان سیاهکل باز  است و تردد در آنها جریان دارد.

 فریدون سیاری افزود: ۲ دستگاه لودر برف روب، یک دستگاه تراکتور برف روب، یک دستگاه تراکتور برف خور، ۲ دستگاه گریدر، یک دستگاه بولدوزر، یک دستگاه نمک پاش، یک دستگاه پیکاپ و یک دستگاه بنز کمپرسی به صورت شبانه روزی در نقاط برفگیر شهرستان سیاهکل در حال باز نگهداشتن محورهای ارتباطی شهر و روستاها، به ویژه در بخش کوهستانی دیلمان و پیرکوه است.

سیاری خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که قصد دارند به نقاط کوهستانی دیلمان تردد کنند حتما می بایست مجهز به زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی باشند و از پر بودن باک بنزین خود اطمینان حاصل نمایند



انتهای پیام/ع
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.