سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

وضعیت علم سیاست در جهان اسلام

همایش "وضعیت علم سیاست در جهان اسلام" در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی گفت: برای تقویت سیمای اجتماعی دانشگاه رازی برنامه و طرح مدونی داریم و هدف ما از این برنامه بازگشت به مرجعیت علمی دانشگاه و همچنین تکریم علم و عالمان است.


عبدالحمید علیزاده گفت: این برنامه جامع راهبردی در پنج فصل تدوین شده که در فصل چهارم آن بر مرجعیت علمی دانشگاه تاکید و بر اساس آن برای دانشگاهیان وظایفی در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه سرمایه‌های انسانی را مهمترین سرمایه‌های دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: دانشجویان هم در بعد پژوهش و هم در بعد اندیشه و گفتمان مهمترین سرمایه‌های ما هستند، اما برای هدایت آنها نیازمند فرماندهان علمی هستیم که اساتید این نقش را بر عهده دارند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه رازی کرمانشاه با بیان اینکه در بعد فرهنگی و اجتماعی فضا برای دانشجویان باز است، یادآوری کرد: چهار محل مهم برای فعالیت دانشجویان در این زمینه وجود دارد که شامل نشریات، کانون‌های فرهنگی و هنری، انجمن‌های اسلامی و انجمن‌های علمی است.

وی با بیان اینکه برپایی چنین همایش‌هایی از دل همین انجمن‌های دانشجویی صورت می‌گیرد، تاکید کرد: در دانشگاه رازی همه روزه برنامه‌های متعددی در همین راستا برگزار می‌شود که مباحث مختلفی از توسعه امور زیست محیطی تا حقوق شهروندی و ارزش‌های دینی در آنها جای داده شده است.

وی گفت: هدف از برپایی همایش فعلی نیز ارتقا بصیرت و بینش سیاسی دانشجویان است که بخشی از برنامه‌های کلان دانشگاه است.

انتهای پیام/ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.