سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سمنان؛

کاهش تلفات تصادفات معابر درون شهری در استان

قریب41 درصد تصادفات معابر درون شهری در استان سمنان کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: در هشت ماهه سال 95 در سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان سمنان 20 نفر جان خود را از دست دادند.
سرهنگ رحیم ساعد افزود: این تعداد در مقایسه با 38 فوتی سوانح رانندگی در معابر درون شهری استان سمنان در سال گذشته در همین مدت 14 نفر کمتر و نشاندهنده کاهش 41 درصدی است.
سرهنگ ساعد خاطرنشان کرد: در هشت ماهه سال 95 تعداد چهار هزار و 165 دستگاه موتورسیکلت در معابر درون شهری استان سمنان توقیف شده است که نداشتن کلاه ایمنی، داشتن سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن قوانین، دلایل اصلی آن بوده است.
رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: از ابتدای سال 95 تا پایان آبان ماه، تعداد 915 دستگاه خودرو به دلیل توقف دوبل، توقف در محل های توقف ممنوع، داشتن سرعت و دیگر موارد، توقیف شده است.
وی با اشاره به تداوم اجرای طرح انضباط اجتماعی در معابر درون شهری استان سمنان، تصریح کرد: برخورد با موتورسواران متخلف، آموزش و فرهنگ سازی برای دانش آموزان، موتورسواران و شهروندان، اصلاح و رفع اشکالات فنی معابر، از اقدام های اجرایی در قالب طرح انضباط اجتماعی در معابر درون شهری استان سمنان بوده است.
سرهنگ ساعد یادآور شد: اجرای موفق طرح انضباط اجتماعی با هم افزایی استانداری، شهرداران، شوراهای ترافیک استان و شهرستان ها و همچنین همراهی شهروندان با رعایت قوانین و مقررات میسر است.
اتهای پیام/ م
برچسب ها: کاهش ، تلفات ، تصدفات ، سمنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.