سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

کاهش صددر صدی ترافیک شهرک امام با افتتاح تقاطع ده مجنون

یک عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به پیشرفت مطلوب تقاطع غیرهمسطح "ده‌مجنون" گفت: این پروژه طبق وعده‌ای که داده شده دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ سید حجت‌اله موسوی اجاق با اشاره به کلنگ‌زنی این پروژه در تابستان 1392، گفت: از همان سال شرکت پیمانکاری که پروژه را در دست داشت دچار اختلافات درونی بود و بین شرکای این شرکت اختلاف به وجود آمد که همین امر و بحث شکایت‌هایی که شرکا از هم داشتند موجب شد تا پروژه 1.5 تا دو سال روند بسیار کندی داشته باشد.

موسوی اجاق افزود: بعد از خلع پیمانکار، شهردار سابق روی کار آمد که ایشان نیز به دلیل عدم آشنایی با بحث‌های عمرانی و کار شهرداری، عملا حدود 9 ماه پروژه را متوقف کردند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه با اشاره به روی کار آمدن شهردار جدید از تابستان امسال، گفت: خوشبختانه با حضور شهردار جدید(آرش رضایی) پروژه سرعت خوبی به خود گرفته و درحال حاضر پایه‌های وسط آن مانده که عرشه برروی آن سوار شود و ساخت عرشه نیز انجام شده است.

موسوی اجاق تصریح کرد: امیدواریم این پروژه تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد.با بهره‌برداری از این پروژه ترافیک شهرک امام(ره) بصورت 100درصد کاهش پیدا کرده و ترافیک تقاطع غیرهم‌سطح "ایثار" نیز تا حد زیادی کاهش می‌یابد.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.